• Lindreas

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Men gud, skärpning! Ta era bittra åsikter och lägg dem i något hörn, varför MÅSTE man ha varit otrogen för att man inte hört telefonen?!

• Lindreas
    Auctoritas skrev 2011-02-20 09:54:14 följande:
    Låt mig gissa på snäva egna referensramar?!
    Förmodligen! Men vad faaan, bara för att man själv råkat ut för något så behöver det inte betyda att det är samma för alla. Jag blir så trött...
  • Lindreas
    Anonym skrev 2011-02-20 10:58:30 följande:
    Så brukar jag göra med min tjej om hon är ute för länge efter krogen. Stryk ska hon ha... Eller vänta, nu är jag visst ett svin som misshandlar kvinnor... glömde att det är bara killar man får slå för att dom gör misstag. Inte kvinnor, inte hundar, men killar får man slå...
    Klart hon ska ha stryk om hon varit ute och gjort dig orolig! Likaväl pucklar du ju på din hund när den sprungit bort och dina barn när de spiller.

Eller just det, som du säger, det är bara killar man får slå. I alla fall om man räknar med mentaliteten hos en del här på fl.

Vad är det för jäkla sätt att hävda att man ska puckla på sin kille för att man blivit orolig?! Skärpning!
  • Lindreas
    Anonym (Orolig) skrev 2011-02-20 12:32:38 följande:
    Oj så många inlägg det blev.

Jag tror definitivt inte att han varit otrogen. Mest för att han är så extremt korkad när det gäller sånt att han varken kan ragga själv eller fattar när nån brud raggar på honom (jag vet, jag försökte vara subtil när vi träffades men jag var i princip tvungen att säga rakt ut att jag tyckte vi skulle ha sex...) Däremot tycker ag synd om alla kvinnor här på FL som verkar tro att deras män är otrogna så fort de går utanför dörren.

Det var ju som sagt ingen fyllecell, men hade han hamnat där hade det faktiskt inte varit hela världen. Som många skriver så behöver man inte ha alkoholproblem bara för att man åker in för tillnyktring, om man tror det vet man nog inte vad fyllecellen är för nåt...

Nej, han hade somnat på soffan hos en kompis, jag träffade honom häromdan och fick höra att maken tydligen hade snarkat så att alla andra hade tyckt så synd om honom och gått ut och tagit en öl för att komma tillbaka och hitta honom fortfarande sovandes på soffan...

Han säger själv nu i efterhand att han borde ha stannat hemma istället eftersom han var så trött redan innan han for dit. Han hade inte druckit många öl innan han hade somnat ifrån de andra. Dock är det en kompis som han sällan hinner träffa pga jobb och varannanvecka-barn så han ville inte säga nej.

Hans andra polare vill bjuda honom på en liten "baby-shower" nästa helg men han har vänligt men bestämt tackat nej...
    Vad skönt att allting ordnat sig! Du verkar ha en sund syn på det hela.
Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?