Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Det har dessutom hänt någon gång tidigare att han somnat hos någon kompis efter en sån här kväll, men han sover extremt dåligt när han sover någon annanstans och han har vid de tillfällena alltid vaknat efter någon timme och ringt och sagt att han råkat somna.

• Anonym (Orolig)
    Anonym skrev 2011-02-19 06:46:10 följande:
    Hade han inte varit i fyllecell så hade hon ju bara behövt svara nej. Han kanske är där..
    Precis. Han frågade vad han hette och sen hörde jag hur han läste nåt . "Jaha, vad hette den här killen då..." mumlade han.

Sen sa han "Ja, du vet ju att även om han är här så kan jag ju inte säga nåt eftersom det är sekretess, men jag kan prova koppla dig till vakthavande."

Fick dock inget svar av vakthavande.
  • Anonym (Orolig)

Ringde igen och då sa de att han inte fanns där. De sa att det fanns en okänd kille därinne, men honom hade de plockat upp från ett område i stan där jag GARANTERAT vet att han inte varit.

Så nu är jag faktiskt riktigt orolig. Hade han varit där hade man iaf vetat. Vad ska jag göra nu då? Har som sagt inga nummer till nån av hans kompisar.

• Anonym (Orolig)
    Den allsmäktige skrev 2011-02-19 07:00:29 följande:
    Ring akuten som som någon sa. Kan du bege dig ut och köra runt lite och spana efter honom?
    Nej, jag har ingen bil och dessutom har treåringen precis vaknat...
  • Anonym (Orolig)

Han finns inte hos polisen och inte på akuten. Är så sjukt orolig och ledsen nu. Jag vill bara veta var han är, struntar i vad som hänt och vad han har gjort...

• Anonym (Orolig)

Nu kan jag inte låta bli att gråta. Och treåringen undrar varför jag är ledsen. Treåringen som älskar sin pappa mer än allt på hela jorden och redan har hunnit fråga var han är femtielva gånger. Säger bara att pappa jobbar...

• Anonym (Orolig)

Jag har ringt hans mobil typ 15 gånger i sträck. Om nån då finns i närheten borde de väl höra den, men ingenting. Och han har ALDRIG telefonen på ljudlöst, inte ens när han sover efter att ha jobbat natt...Jag vet inte vad jag ska göra, jag går sönder...

• Anonym (Orolig)
    EmmaHenke skrev 2011-02-19 07:29:16 följande:
    Har du försökt ringa hans vänner? Du har ingen kompis som kan hjälpa dig leta?
    Som sagt, har inte deras nummer. Vet vad killen han skulle till heter i förnamn och jag vet vad deras korpenlag heter, men det hjälper inte mycket.
  • Anonym (Orolig)
    gladare skrev 2011-02-19 07:36:02 följande:
    Ts jag skrev för att lugna dig o du behöver inte då svära till mig. Men vi gör ett nytt försök, det kan vara så att han stängt av ljudet o då vet även du att man inte hör
    Ursäkta, men var svor jag?

Han ringde precis..,och jag undrar om han inte har varit i fyllecellen ändå...Han lät väldigt kryptisk...Pratade med pappa precis efter att maken ringt och min pappa kunde inte hålla sig för skratt. "Han har säkert varit i fyllecellen, och när du sa att du var höggravid och orolig så släppte dom honom tidigare..."
  • Anonym (Orolig)

Ja, skamsen var han så det räckte och blev över. Han hade helt enkelt somnat i soffan hos kompisen, hade inte ens gått ut på krogen. Han skyller på att han jobbat mycket senaste tiden (vilket han har) och var alldeles för trött för att egentligen gå iväg.

Han har lovat dyrt och heligt att i princip vara hemma varje kväll fram till bebisen kommer (inte för att jag efterlyste det, jag litar på honom) och ta alla kvällar med grabben då han är ledig eftersom jag har problem med fogarna och har lite svårt att klä på och klä av...

Tänk att man hinner bli så orolig fast det inte hänt nåt!

• Anonym (Orolig)
    Anonym (mynonA) skrev 2011-02-19 09:55:50 följande:
    Hon sopar väl mattan med karlen nu. Flört
    Ja, jag gjorde det litegrann. Men han såg ut som en liten ledsen hundvalp så det var svårt att vara arg på honom särskilt länge.
  • Anonym (Orolig)

Oj så många inlägg det blev.

Jag tror definitivt inte att han varit otrogen. Mest för att han är så extremt korkad när det gäller sånt att han varken kan ragga själv eller fattar när nån brud raggar på honom (jag vet, jag försökte vara subtil när vi träffades men jag var i princip tvungen att säga rakt ut att jag tyckte vi skulle ha sex...) Däremot tycker ag synd om alla kvinnor här på FL som verkar tro att deras män är otrogna så fort de går utanför dörren.

Det var ju som sagt ingen fyllecell, men hade han hamnat där hade det faktiskt inte varit hela världen. Som många skriver så behöver man inte ha alkoholproblem bara för att man åker in för tillnyktring, om man tror det vet man nog inte vad fyllecellen är för nåt...

Nej, han hade somnat på soffan hos en kompis, jag träffade honom häromdan och fick höra att maken tydligen hade snarkat så att alla andra hade tyckt så synd om honom och gått ut och tagit en öl för att komma tillbaka och hitta honom fortfarande sovandes på soffan...

Han säger själv nu i efterhand att han borde ha stannat hemma istället eftersom han var så trött redan innan han for dit. Han hade inte druckit många öl innan han hade somnat ifrån de andra. Dock är det en kompis som han sällan hinner träffa pga jobb och varannanvecka-barn så han ville inte säga nej.

Hans andra polare vill bjuda honom på en liten "baby-shower" nästa helg men han har vänligt men bestämt tackat nej...

Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?