• Ståhlman

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej! Har varit LCHF anhängare i snart två veckor och tycker detta är jätte spännande! Ni fattar inte hur mkt jag bantat i hela mitt liv o inget har varit roligt men LCHF är ju hur bra som helst!
    Hade en liten fråga ang beasås, vilken är okey att köpa färdig i affären? Har ni tips på andra enkla såser till kött?
    Trevlig tråd annars gillar stämningen

• Ståhlman

Åh tack Linda1976; den egna såsen ska jag prova redan idag

• Ståhlman

Hörni coleslaw fanns med i min receptbok för lchf MEN tittar man på vit kål är de ju hur mycket kolhydrater som helst! Är de "okey" eller inte? Flera saker i den boken som har dykt upp om de är ok eller inte...

• Ståhlman

Hej! Följer denna tråden och vill bara tacka för alla råd o tips o recept jag har hållt på med Lchf nu i ca 7 veckor o gått ner 9,5 kg. Älskar denna maten och allt man kan äta. Har bantat så länge jag kan minnas i mitt liv och var överviktigt även som barn. Sen har vikten gått upp o ner o upp o ner har nog provat det mesta pulverdieter o ap mycket träning o vv mm. Nu är jag hel nöjd och har ca 13 kg till min drömvikt får se hur det går. Försöker inte tänka så mycket på de utan tänka mer att nu äter jag sån här mat. Tror jag ska lägga undan vågen i två veckor för jag blir gärna vågfixerad o väger mig varje dag... Ja ja det blev visst lite svammel hit o dit! Tack iaf och njut alla av god mat

• Ståhlman

Ni med delmål hur lägger ni upp dom? Vad gör ni när ni nått ett delmål? Jag har gått ner 11 kg på 10 veckor med LCHF och tycker jätte bra om maten jag har ca 11 kg kvar till mitt "drömviktsmål" och det känns lite tungt kanske skulle kännas bättre med lite delmål men vet inte hur jag ska lägga upp de...

• Ståhlman

Tack för alla svar om delmål ska sätta mig ner och klura lite på hur jag ska gå tillväga så det blir lite roligare!

• Ståhlman

Har någon här läst boken "Helhetsmetoden- nå din hälsosam vikt med KBT & LCHF"? Vad tyckte ni i så fall?

• Ståhlman

Adams family; tack, tack för bra info Jag har ätit LCHF i 10 veckor nu och inte haft mens på 10 veckor heller kan det ha med maten och göra det med? Tänkte om du visste det med kanske? Skulle med önska och få gå kurser i detta!

• Ståhlman

Asereht; skönt o höra då är de nog inget konstigt med mig då, mer än vanligt iaf

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**