• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Stijerna: nej hängig hud vill man inte ha :/
    Jag har gått ner 30 kg och fått hänghud på magen.
    Har varit gravid 2 gånger tätt så de påverkar säkert.
    Ska göra en bukplastik om en vecka :)

• RebornEve

Det är väldigt nervöst, men samtidigt så längtar jag massor. Ska bli så skönt att kunna ha byxor utan att huden hänger över kanten :)

• RebornEve

EEE: efter 4 veckor kan man börja träna lugnt och noga känna efter hur man känner i kroppen. Situps ska man vänta lite längre med. Vet inte exakt hur länge men ska fråga kirurgen.
    Promenader första månaden får man ta så många som man känner själv att man orkar.
    Men första veckan ska man vila..

• RebornEve

Jag fastnade för lchf för att de är ett enkelt sätt att leva hälsosamt.. Jag mår bra av de både psykiskt och fysiskt.
    Känner mig aldrig svullen och proppmätt utan är mätt och nöjd.
    Det enda som jag egentligen saknar är bröd. Jag älskar bröd i alla dess former och jag tycker inte att lchf-bröd ens går att jämföra.
    Men när jag äter bröd så blir jag svullen och gasig så det är ändå lätt att stå över.

• RebornEve

Tiittii: jag har kört lchf från och till sedan dottern föddes september 2010.
    De perioder jag har ätit mer kolhydrater så har jag bara gått upp ca 2 kg.. När jag sedan skippar kolhydraterna igen så försvinner dessa kilon direkt.
    Så man kan säga att jag blir viktstabil när jag äter mer kolhydrater..

• RebornEve

nästa vecka är det dags för min operation...

jag har iaf lyckats gå ner 3 kg sedan jag var på konsultationen..så det känns bra :) 

Livet är svårt nog utan att man måste fälla krokben på sig själv...
  • RebornEve
    Hon den där skrev 2012-05-04 08:56:04 följande:
    Vad är Ty?

tippar på turkisk yoghurt
    Livet är svårt nog utan att man måste fälla krokben på sig själv...
  • RebornEve

Mammelie: ren sprit, alltså vodka, whisky och liknande innehåller 0 kolhydrater. Det är läsk och juice man absolut inte ska blanda spriten med :)
    När jag dricker vodka blandar jag alltid med sprite zero :)

• RebornEve

Ikväll är vi barnfria :)
    Vi ska grilla fläskkotletter och äta beasås och sallad med fetaost!
    Ska bli skönt att vara lite ensamma

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**