• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Fan så trött jag blir på mig själv. Är helt ur form i psyket och de är ju kanske inte så konstigt, men jag önskar att jag orkade bry mig mer. Startade med lchf igen och de gick bra, men idag planerade vi begravningen och de blev bara för mycket :(
    Jag har inte orkat laga mat och inte orkat ens tänka på mat överhuvudtaget.

• RebornEve

Martina: jag vet och förstår vad du menar.
    Men jag är en sån person som vill ha kontroll på allt och nu känner jag mig maktlös. Jag vill äta rätt och på de sätt som jag mår bra av , men sen blir de snedsteg och då blir jag besviken på mig själv.
    Jag blir så ledsen och frustrerad

• RebornEve

Martina: det du skriver är helt rätt , bara de att de är svårt för mig att bestämma mig..
    Tack för råd ! :)

• RebornEve

Martina: jag anser att livet är kort, men jag förstår ändå vad du menar. Vilken annan period i livet hade det varit mer ok att skippa lchf och sen ta mig i kragen efter begravningen...
    men jag ska operera mig om ca 3 veckor och de vore ju bra om jag håller vikten jag är på nu eftersom jag ska göra en bukplastik. De bästa vore att gå ner lite i vikt men de har jag insett att jag inte kommer lyckas med.Begravningen är ett par dagar innan min operation.

• RebornEve

Martina: jag har bestämt mig. Jag kör från och med idag. Började dagen med ett par skivor lufttorkad skinka. Till lunch blir de lax med dillsås från häromdagen. Börjar jobba snart igen och de kommer göra att de blir lättare att fokusera på annat.
    Kommer in här då och då för vidare peppning :)

• RebornEve

Dagen har gått bra idag.
    Till frukost åt jag ett par skivor lufttorkad skinka. Till lunch blev de laxfilé och dillsås. Och till middag blev de kycklingfilé i krämig sås.
    Ikväll blir de eventuellt lite nötter..

• RebornEve

Martina : tack :) det känns jättebra !

Hade tagit ett glas torrt vitt vin om det inte vore så att jag ska jobba imorrn.Börjar tidigt.
    Men imorrn blir de nog lite vin till kvällen :)

• RebornEve

Ninis: Skönt att det inte var något allvarligt fel med dig :)

vad hemskt att höra om din man. Beklagar verkligen :(

• RebornEve

Ätit så himla god lunch på jobbet!
    Lite kyckling i krämig sås och så gurka och lite lufttorkad skinka med färskost :)
    Åt en liten bit mörk choklad också :)
    Nu jobba lite till och sen hem och grilla!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**