**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag ska testa att göra bounty ikväll tänkte jag! Har köpt ekologisk riven kokos och ekologisk kokosmjölk så nu borde det bli ett minimum av kolisar!
Jag ska testa att göra bounty ikväll tänkte jag! Har köpt ekologisk riven kokos och ekologisk kokosmjölk så nu borde det bli ett minimum av kolisar!
Jag är mitt i bounty-baket nu, har precis delat upp "smeten" och lagt in i frysen. Passade på att smaka två matskedar ca och SHIT vad gott det var!! Och då har vi inte kommit till chokladen än *skratt*
Det här kommer bli perfekt att kunna bjuda på, något som alla gillar och som även jag får äta. Perfekt!!
Jag är normalt sett inte så förtjust i kokos, det finns amerikanska pannkakor med kokos i som jag har lite svårt för. Men detta blev supergott, i alla fall smeten. Det blev en väldigt mjuk smak av kokos, kanske är det grädden som hjälper till?
Annars finns ju olika sorters kakor med nötter, man kan baka mandelkakor som blir nästan som havreflarn.
Rent godis är svårt, men nu när det finns sukrin och stevia så kommer det säkert mer recept på sånt också.
Att riva mörk choklad över färska bär och servera med grädde tycker jag går bra också.
Ostchips och salamichips kan man göra i ugnen!