**Den stora feta LCHF-tråden**
Godmorgon tråden!
Ber om ursäkt för att jag tappade humöret igår men jag fick härdsmälta till slut.

Godmorgon tråden!
Ber om ursäkt för att jag tappade humöret igår men jag fick härdsmälta till slut.
Jag har tänkt att ta upp detta att jag får råfrossa mellan varven. Jag har läst att man kan bli varm, inte kall. Men kompisen sa att när man får feber, dvs man blir varmare så upplever man kyla så jag hoppas att kroppens reaktion slår lite slint i förbränningen.
Dagens lärdom: Jag vet att jag säger att jag är liberal men jag tror att vi mestadels ligger under 20 vilket är tämligen strikt. I afton lite småfulla så blev det glasstårta och salta pinnar i överflöd och killen har varit parkerad på toa i 2 timmar innan vi tog oss hem, vi bor vägg i vägg. Katastrof! Jaja, man kommer inte göra avsteg i första taget iaf, men jag tycker det är skrämmande vilka bieffekter av avsteg som infinner sig.
Jag är ganska övertygad att det är just alla dessa kurer/dieter som gjort att man blivit tjockis. Hade man inte laborerat så pass mycket så hade nog inte alla kilon infunnit sig. Jag la ju ner allt för 3 år sedan och började äta allt ordentligt och med tanke på vad jag ätit så borde jag ha blivit gigantisk, vilket jag inte blev. Framförallt när man jämför med den viktuppgången man fick av att äta en bråkdel.
Jag hade också tänkt unna mig EN semla på fettisdagen men igår började jag fundera på varför jag ska ha denna semla? Vill jag verkligen ha den så mycket eller är det mer för att det är just fettisdagen? Idag när min mage inte mår så bra tvivlar jag starkt på att unna mig den där semlan. Jag, och magen mår bättre utan så jag tror helt ärligt att jag skippar en semla i år.