• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Lovesmammi: alldeles för mycket ;) men jag har 7 prinsesslipade diamanter i min och eftersom jag skulle minska en hel storlek (från 18 till 17) så fick dom i princip göra om ringen... ;) men jag tror att priserna oftast börjar på typ 500, och sen beroende på hur mycket ändring och hur många stenar man har i så ökar priset :)

• stjierna

Nästa gång jag skriver här att jag vill synda med något - kan ni då varna mig hur ILLA jag kommer må om jag ger efter för cravingsen? FY FAN, jag tror jag ska gå o spy lite....

• stjierna

Jag mår som en (ett?) roadkill idag... Vaknade 04.28 och var bakis o torr i munnen (alla kolhydrater hade väl bundit den lilla vätska jag hade i min kropp...). Idag vill jag bara dra ett täcke över mig, kolhydrater är verkligen inte värt det!!!

• stjierna

Fruaugusti: jag har ju då lovat mamma att hjälpa henne med 6 st 7-veckorsvalpar till herr veterinär. Gaaah, kraftansträngning..!

Ninis: chips ;) never again!!! Och jag vill också ha massor snö - skicka ner till Skåne!

Alltid Daph: det blev hinkar (nåja, nästan) med te i morse.. ;)

• stjierna

Alltid Daph: jag är allergisk och dom fattar inte ordet nej... Du får alla valpar mot snö o minusgrader ;)

• stjierna

Alltid daph: ta ett bad? Sy en värmedyna? Julpyssla? Städa? Storstäda? Omorganisera garderoben? ;)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**