• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jessi08: googla pizzasallad lchf så får du massor recept :)

• stjierna

Ninis: mitt problem är ju att jag oftast blir för mätt och inte äter mer förens vid kvällsmaten, och då tror min kropp att jag svälter mig (igen) och då går jag inte ner i vikt. Jag måste vara försiktig med fettet ;)
    Den mängd grädde jag har i mitt te håller mig mätt från 08 till ca 11, när vi äter lunch så det är alldeles lagom :)

• stjierna

Linda5: det är precis som att förbränningen ökar när man äter en lite syörre mängd kolhydrater :)

• stjierna

Ellen2008: typ 2 msk :) jag mäter inte så noga.. ;)

Tiiitti: ja, det är precis som att förbränningen ökar av kolhydraterna och sen fortsätter den vara hög på fettet efter att kolhydraterna är slut..

• stjierna

Jag har inga planer för kvällen... Var typ magsjuk inatt o har precis lyckats pilla i mig lite ägg. Kanske borde köpa lite ost o göra ostchips... Eller saltrostade mandlar (nya drogen!).. Om jag ens kan äta något ;)

• stjierna

Rosii: ja, jag gör själv :) tar typ 10 minuter i ugnen, man kan krydda efter smak, det är salt o mättande :) mums!!

• stjierna

Rosii: jag brukar ha en som heter Pasta Rosso - den finns på kvart från santa maria. :) annars är dill gott :)

• stjierna

Jag brukar äta tripple cheese-burgare eller supreme-burgare (båda utan bröd, då) när jag är på max :) oftast med green and garlic-dippa eller sourcream o pepper. Gud va hungrig jag blev nu!!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**