helene306 skrev 2011-04-04 10:56:34 följande:
Varför tror han inte på lchf? Ser han inte att du mår bra och har minskat i omfång?
jeng skrev 2011-04-04 10:43:29 följande:
Vad duktiga ni är allihop som orkar ta nya tag efter en dålig helg!!!
Får man vara så fräck så att man frågar hur ni tycker att ni påverkas av fusket? Alltså inte viktmässigt eller så, utan kanske rent mentalt, och rent kroppsligt. Blir ni kolhydratbakis osv, och hur känns det i huvet? Känns det jäklaranammma, eller känns det lite hopplöst ibland när man ska ta nya tag?
Jag är så orolig över eventuell baksmälla eller liknande att jag kan känna mig nästan manisk i att inte fuska ibland. Önskar ibland att jag kände att jag hade lite mer svängrum...
När jag fuskar blir jag mest trött på mig själv för att jag vräker i mig skit när jag egentligen inte är sugen. Jag har ju inget sug längre men hjärnan tycker visst att jag fortfarande har det

Vi är inet riktigt synkade ibland. Jag mår illa efter för mycket lösgodis. 2009 när jag åt bröd/fika fick jag ont i magen. Det får jag inte nu. Sen går jag upp i vikt. Allt mellan 1,8-2,1 kg OAVSETT hur mycket eller lite jag har fuskat. Ibland räcker det att bara tänka på Lys Melk och vågen går upp. Rätt surt ...
Frukost vid 6, kaffe vid 8 var inte bra för min mage. Alldeles för lite kollisar. Ajaj, nu blir det att fixa lunch så det stabiliserar sig.
Hej nä han ser inte när man har gått ner i vikt ,han ser bara på sig själv. Han tror att fett gör mera skadad en nytta