• Trolla75

**Den stora feta LCHF-tråden**

Och bara 2a för mig!

Nu har jag i o för sig lchfat länge, men just 2 dagar utan mejeriier kan det vart så enkelt att jag behövde detta för att väga över o hamna i Ketos?

• Trolla75

Kokosnötsmjölet är ingen höjdare... Håller med!

Men är det någon här som gjort något bra med det,

Tack för pizzabottenreceptet... :)

• Trolla75

Åh det lät fantastiskt gott!!! Tack för receptet!

Har två påsar k-mjöl och hade lite gett upp hoppet för dom...

• Trolla75

Va glad jag blev nu! Då är inte pengarna helt bortslängda då... Kom på att jag faktiskt gjort pizzabottnar med mjölet med gott resultat, undra varför jag glömt bort det?
    Haha

• Trolla75

Häjhäj- jordnötter skulle jag vara försiktig med! Onödiga kolhydrater och på tok för mycket salt... Salt binder vätska i kroppen...

• Trolla75

Fredag och jag fick ett sånt sug efter choklad så jag bakade kärleksmumsen som lades ut i veckan...
    Åh va gott! Men efter två mindre bitar så åkte jag ur Ketos med buller o bång!

Det gör inget! Återgår i morgon till det normala... För den goda kakan åkte ner i frysen!

Men tack stjierna för det goda receptet!!!

Har du fler bra med k-mjöl lägg gärna in dom i recepttråden, tusen gånger lättare att hitta recepten där än här i tråden... ;)

Trevlig helg på er!

• Trolla75

Loreena- wow! Helt fantastiskt! Snyggt jobbat!!!

Önskade mitt häng ville dra ihop sig! Men tror tyvärr jag är för gammal så huden orkar inte ... :'(
    Har ett rejält hudöverskott sen nr 2 kom -07 och så kom nr 3 nu i år...

• Trolla75

Stjierna! Snyggt jobbat!

Hur får man till en länk på bilen?

Ska försöka mig på en förebild...

• Trolla75

Räknade min BMI på det här med -110

175/65
    Ditt BMI är 21.22
    Du är normalviktig.
    (Trodde mitt mål var 75-80kg.)

Ok, då har jag 30-40 kilo kvar att skrämma iväg... ;)

• Trolla75

Tiger Af Lilja- ibland kan det lossna om man ökar på kolhydraterna...

Gjorde så för mig och har hört från andra också...

• Trolla75

Anjas vad jag vet så finns bara Lindahls rysk yoghurt i 500g burkar och ja, det är på tok för små! det räcket inte länge. Hade gärna köpt hem 1kilosburkar!!!

Tipsar om en grekisk god efterrätt med rysk yoghurt agavesirap och rostade nötter mums !!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**