Inlägg från: HokusPokus |Visa alla inlägg
  • HokusPokus

**Den stora feta LCHF-tråden**

Lady Maria,
    2,5kh per 100g tror jag det var och 2dl kostade 12,50 på ett litet lantisica så det finns förhoppningsvis billigare på större affärer..

• HokusPokus

Ja det är ju väldigt olika hur man ser ut även om man har samma vikt och längd... Man får se hur det känns när man närmar sig målet, om man ska sätta ett nytt mål eller är nöjd

• HokusPokus

Chicky01,
    Har du provat de appen?
    Jag är i valet och kvalet om jag ska göra det, känns lite som att gå på en tvshop-reklam.

• HokusPokus

EEE, jag äter oxå bara halva burken åt gången. Det är väldigt mäktigt och jag får lite halsbränna av den. Vet inte varför men det blir samma sak om jag gör shakes med grädde, ty och hallon...

• HokusPokus

Nån som har koll på det här med träning?
    När man styrketränar och kör t ex biceps ska man ju låta musklerna vila nån dag mellan passen.,, gäller det när man springer/joggar oxå? Är det en dum ide att springträna tre dar på raken?

• HokusPokus

Banantelefon, tack för svaret ang träningen. Men om jag mest bara kör kondition då? Är det dumt att köra flera dar på raken? Det blir ju samma muskelgrupp som drabbas liksom. eller kan jag springa 3-4 dar på raken utan problem?

• HokusPokus

Spana, bra jobbat!
    Störigt att folk envist ska påpeka att man borde kunna unna sig... Kan inte alla bara få äta det de vill utan att någon ska ha åsikter?

• HokusPokus

Vi ska ha sallad, ägghalvor, räkor, lax, dessertostar och lite plock (oliver, tandpetare med salami och brieost, tandpetare med mozzarella och räkor) osv till lunch och sen grillar vi på kvällen och då tänkte jag göra falsk potatissallad, grilla fetaost mm.
    Om jag orkar ska jag göra chokladkaka till efterrätt annars blir det bara jordgubbar och grädde.

• HokusPokus

Stjerna, om du inte ljuger för dig själv och oss och på så vis får i dig en massa som du inte räknar med så måste det vara nåt som är knas. Jag tycker du ska gå till en annan läkare och berätta hur du äter och tränar. Det du skriver om när du åt äggmacka och om när du gick vlc-diet tyder ju på att du verkligen har problem med förbränningen och inte att det är just lchf som inte funkar för dig...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**