• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Förlåt, men min lilla respekt för Nuran försvann när jag läste att hon klunkar i sig massa kosttillskott i prestationshöjande syfte, som enligt företagets hemsida "Eftersom lagarna ändras hela tiden så kan komponenter i Craze mycket väl bli läkemedelsklassade, narkotikaklassade och/eller dopingklassade i framtiden. Så köp Craze medans tid är.".

Hon hon ballar ut över bacon (som innehåller "nitrit och sånt") och majonnäs i TV. Så jävla skönt att vi själva väljer vad vi äter, för det där skräpet hade jag minsann inte matat min kropp med.

• stjierna

Linda5: det var Nuran. Hon är (stor) muskeltränad - men jag håller med om att hon ser fett-kraftig ut i TVn, hon väger 72 kg muskler.

• stjierna

Det mest LCHF-snälla Busfabriken erbjuder är svart kaffe... Och fy så äckligt det är, när man är van med massa grädde i ;)

• stjierna

Jag är alltså den enda som inte vinar ikväll? ;) min man är iväg med jobbet, och det är liksom inte lika kul att dricka vin själv ;)
    I morgon tror jag att vågen visar något på 86 kilo! Pepp pepp! Vid 84.9 har jag gått ner totalt 20 kg varav ca 10 på LCHF :D

• stjierna

Hanniz: det låter konstigt att magen reagerar på frukt efter tre veckor - du har inte ätit något annat konstigt?
    Annars; drick vin, om det inte läker dig så var det iaf gott ;)

• stjierna

86.7 kg! När jag kom hem från Mallorca (13/9) vägde jag 97 kg. 10 kg på tre månader är jag definitivt nöjd med :D

• stjierna

Tack alla! Jag kan inte fatta att 10 kilo är borta... Egentligen räknar jag ju 94.5 som startvikt med LCHF, men gick ju upp till 97 efter Mallis. Så det är väl ett "typ" 10-kilosmål ;)
    Nu är det bara 10-15 kilo kvar :)

• stjierna

Standby: hoppas du hafe en fin resa iaf, och att fusket var 'värt' det ;) håller tummarna att vågen inte visar för mycket plus!!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**