• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

God lillejulafton, allihop! :)

• stjierna

Jag har också ätit (och druckit) för mycket, det enda lchf-avsteget var några munnar janssons (glömde rättikajanssons hemma!).. Lchf-godis (o mandelmusslor!!!) har slunkit ner, så jag väger inte ens mig i morgon ;)

• stjierna

Fy, jag är så mätt så att det känns som att jag inte kommer behöva äta på en hel vecka... ;)

• stjierna

Nu har även jag åkt dit. Igår var det alldeles för mycket onyttigt, o idag vågar jag knappt ens väga mig ;)
    Funderar på en månad utan vågen för att släppa stressen kring den - nästa vägdag 24e januari (dotterns födelsedag)! ;)

• stjierna

Pilah: i värsta fall skyllee jag på glutenintolerans och sockerberoende för det eliminerar de värsta bovarna för mig ;)

• stjierna

Milifjor: då hade jag gjort ett statement genom att inte äta och när dom hade ifrågasatt så hade jag bara sagt "ni vet att jag inte äter pasta."
    Anna Hallén skrev en bra krönika om just detta problemet - för att få andra att förstå ens allvar så var det viktigt att inte tänja på sina egna gränser. Hon menade att vi äter saker som vi tror inte är bra för oss, vi vet tex att tegelstenar inte heller är bra för oss så hon brukade svara "nej, tack, jag äter inte tegelstenar heller!" ;)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**