• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis, absolut! Jag slant på mina vitaminer. Självklart är det C :)

• stjierna

Kanske en till: det är normala besvär när man är på 'sockerrehab' - dvs avvänjningen av kolhydrater ;) det går över efter några dagar upp till några veckor :) kämpa, kämpa!

• stjierna

Kanske en till: om du tycker att det är för jobbigt så kan du trappa ner på kolhtdrater gradvis istället, så kroppen lättare kan ställa om sig :)

• stjierna

I morse visade vågen 86.1 - ny lägstanotering och SKÖNT eftersom den stod på 88.9 efter julen.... :)

Nu ska jag mysa ner mig o vila middag med mina vildungar ;)

• stjierna

Ikväll håller min mage på att kurra och knårra.. Fattar inte varför för kvällsmaten var lax med citronsås - något jag i vanliga fall står mig på i eeevigheter! Skumt.

• stjierna

18 timmars fasta och precis avslutat 5 km motionsrunda. PIGG är ordet som beskrivermig nu!

85.9 i morse.

• stjierna

Kanske en till: innan lchf åt jag runt 900-1000 kcal/dag o gick inte ner i vikt, på lchf (de gånger jag håller koll) så hamnar jag runt 1300-1500 kcal och går ner i vikt. I början när jag räknade hamnade jag på 10 kh, 80 p och 110 f/dag och det höll jag mig mätt på och gick ner i vikt.
    Nu räknar jag inte alls nånting längre. :)

• stjierna

WendyW: jag tänkte också på att hon faktiskt såg STOR ut på melodifestivalen (och korsetten stjälpte snarare än hjälpte då), men när hon var julvärd var hon superfin! :)

• stjierna

Knoza: ta bort soyan och variera din proteinkälla ;) äter du ägg så ha typ lax, tonfisk eller helt enkelt mayo/smör till - ägget mättar så bra så :)
    Annars: om du är mätt är det väl bra :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**