**Den stora feta LCHF-tråden**
Haha en näbbgädda till ssk har vi idag här på sjukhuset samma korkade människa som häromnatten tycte så synd om sonen att "han som är söt råkat ut för en cpskada" idag hade hon synpunkter på att vi gav honom två kokta ägg till frukost och att han fick filmjölk som jag hade en skvätt grädde i...ägg var enligt henne inte så bra att äta stora mängder av...sorry men mitt tålamod med denna dam är slut och kan inte vara särskillt trevlig längre så hon fick sig ett syrligt svar om att hon kanske borde sluta vara fettskrämd och läsa på om lågkolhydratskost ala LCHF
Två ägg och en tallrik icke sötad fil med en msk grädde slank ner och energin har återvänt...hon tycker nog att det gränsar till barnmisshandel
Slog mig idag också då jag och sonens ass pratade lchf hon har kört igång för ett par veckor sedan trots att hon inte har behovet av att äta strikt utan kan äta liberalt men både hon och jag har fått så många hälsofördelar hennes ibs är under kontroll och hon behöver inte bo i närheten av en toa mer än om hon fuskar, hon har haft acne problem och de är nästan borta
Jag har haft värk i många år 15) i händer och fötter varit under utredning och gjort allt från nervhastighetsmätningar till röntgen fått otaliga kurer med diklofenakk man har konstaterat ganglion som är för litet för att göra ngt åt men det har inte förklarat värken i andra leder än just där det sitter.. jag har sedan jag började med LCHF (första gången) inte haft ont i samma utsträckning sen fick jag återfall och blev slav under kolhydratsjävulen och fick tillbaks mycket värk men nu sedan jag körde igång igen inte tagit en tablett för värk i leder... Stor hälsofördel mao..sen har alla eländiga finnar som alltid poppat ut i tid och otid försvunnit, mår fantastiskt sover gott utan att svettas som en gris har tappar massor av min mage, huvudvärken har i stort sett försvunnit..och en massa annat som bara är en bonus...gör det ganska enkelt att fortsätta