The Kittycats skrev 2011-05-14 10:08:35 följande:
Jäkligt bra jobbat av dig! Starkt gjort
Själv ska jag på 1-årskalas imorgon, och jag vet att min syrra har bakat i minst 2 veckor för det här. Kärleksmumm, chocolate chip cookies, hallongrottor, havrebollar m.m (förutom tårtan!) Vet inte riktigt hur det kommer att gå... Min plan är iaf att äta mig proppmätt på bacon och äggröra innan vi åker, så att jag inte borde drabbas av något "fysiskt" sug iaf.
adams family skrev 2011-05-13 23:54:48 följande:
Go kväll alla duktiga...
Har slösurfat nu när dottern somnat..hamnade på cambridgekurens sida efter att ha läst lite runt och kunde int elåta bli att klicka i min vikt och längd..efterssom jag nått mitt målmått tyckte jag det var kul att se vad mitt bmi var..
Tips från cambridge är du är överviktig följvår kur bla bla bla bla osv hmmm jag har tydligen bmi över 25 men de berättar inte hur mycket över 25. 160 cm och 66 kilo ger mig ett bmi på 25,8 (om man nu orkar lägga energi på att oroa sig för detta.) Så jag borde överge er svälta mig på pulver istället för att äta mig mätt och må bra..
sorry men den gubben gick inte jag har rasat i vikt och mår fantastiskt och har ju tom lyckats komma ner i strlk 36 idag som sitter som gjutet..ngn mer som anar en räv eller två bakom örat och inte tror på bmi måttet
Jag tror jag tar mig en sked bea till och småfnissar åt resultatet...
Nehej nu gonatt alla duktiga att motstå kanellängder tycker jag man kan anse som en milstolpe och tom värt att fira
Go linda och alla andra duktiga..
Hm, strl 36. Nice!

Men jag känner du att då måste vara rätt vältränad med muskler, eller? Själv är jag 160 cm och väger 69,4 kg och jag drar 42 i byxor (40 i leggins). Nu är ju jag päronfomad till 1000, och allt sätter sig på rumpa och lår. Men ändå.... Kan dessa kilon göra så stor skillnad?Grattis i efterskott!

Jäkligt trist med halsflussen dock...
Själv fick jag operera bort mina halsmandlar för 4 år sedan (pga återkommande halsfluss och halsbölder), så jag vet hur du känner dig. Inte kul alls!
ja relativt vältränad är gammal simmare och har en hel del muskler framförallt armar, rygg och nacke där jag är stark som en oxe i jämförelse med min längd..är ganska fyrkantig på överkroppen efter många långa träningspass i bassäng och styrka..Vet inte om kroppen har "muskelminne" för när jag tränar så är det där jag bygger fortast..och har väl relativt starka ben med..min svaga punkt är efter två grav mitt mittparti där jag har haft svårt att bli stabil igen..