Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Bordeaux skrev 2011-04-05 16:36:30 följande:
    Äggmjölkslatten låter inte så mycket men jag håller mig mätt på den ganska länge. Jag gillar iof inte kaffe så jag har bytt 1dl vatten till en 1dl grädde för att dämpa kaffesmaken. Men jag uppskattar den, enkel att göra, hyfsat god, smakar inte ägg och håller mig mätt
    Hej okis då ska jag köpa ägg imorgon och prova den ,får kolla efter receptet på nätet .
  • Maddisen80
    jeng skrev 2011-04-05 17:07:15 följande:
    Jadu, lchf-bröd med pålägg, gårdagens rester, röror med tex Cf och majoo och sen diverse innehåll (kött och grönsaker eller pepparrot eller nåt skoj), ostbitar, kallskuret.... det är bara fantasin som sätter stopp tror jag! 
    hej tackså mycket för tipset men kan jag äta sojaost för jag tål inte mjölkprotein
  • Maddisen80

igår åt jag kebabsallad, idag ska jag äta beasås och kassler och grönsaker och dricka vatten .

• Maddisen80
    jeng skrev 2011-04-07 10:23:25 följande:
    Wihiiiii!!!!!!!
    Det har öppnat en ny Lidl ju!!!!! I närheten av där jag ändå brukar handla. Eller ja, bredvid Willys helt enkelt, så då är det väl värt att köra dit också  
    Hej de är ju bra att de har öppnat lidl i närheten 
  • Maddisen80

Hej visst får man lov att dricka mineralvatten nångång ibland  med smak eller är de bättre att smaksätta vattnet själv ?

• Maddisen80
    Bordeaux skrev 2011-04-07 16:40:31 följande:
    Ja det får du, innehåller inga kolisar vad jag vet.
    Vad bra tackså mycket för ditt  svar.
  • Maddisen80
    yena89 skrev 2011-04-07 16:41:16 följande:
    Loka och ramlösa går bra men inte Bonaqua grejen för dom har saft i.
    Hej jo de är loka eller ramlösa jag bruka köpa de är de godaste tycker jag
  • Maddisen80

För jag är coca cola beroende så jag ska byta ut coca cola mot loka helt och inte dricka läsk på helgerna heller , jag har ett mål att gå ner 5 kg till 2 maj  då jag ska till överviktsenheten och väga mig.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**