**Den stora feta LCHF-tråden**
Har förstått man ska äta kokosfett var dag för bästa förbränning. Är det både morgon och kväll?
Är det nått mer bra som bör får i sig var dag, som man kanske inte vet/tänker på som nybörjare på lchf?
Har förstått man ska äta kokosfett var dag för bästa förbränning. Är det både morgon och kväll?
Är det nått mer bra som bör får i sig var dag, som man kanske inte vet/tänker på som nybörjare på lchf?
Vi ska snart ha dop, och då tänkte jag bjuda på en vanliga tårta till kaffet, men skulle även vilja bjuda på nått som är lchf. (som jag kan ta av + som andra med skulle gilla) vad skulle ni rek.?
Sabbat vitt vin mycket? Jag gillar inte rött, dricker bara vitt
Brut, ok tack för tipset. Undra om de smakar gott
Ninis.. Vill du lägga in ditt recept på pones i recept tråden ? Tänkte baka dom när jag kommer hem om två dagar och är rädd jag inte hittar dom i denna aktiva tråden då ;)
Åt turkisk yoghurt till frukost och nu blev det de ikväll igen, då jag inte va sugen på lagad mat. Åt lagad mat till lunch. Tror ni de påverkar negativt? Hur ser en typisk matdag för er ut?
Kan man äta turkisk yoghurt till frukost iaf? Eller bör man undvika de helt?
Okey, ja men imed jag har 25 kilo att gå ner kan jag nog äta turkisk yoghurt nu i början. Ska lägga till ägg.
Tack! Är verkligen super att kunna fråga er om råd.