**Den stora feta LCHF-tråden**

Började i måndags och har redan gått ner två kilo
Haha fick igår en kommentar av en kompis jag chattade med och hon frågade om lchf ..hennes syn på det hela är att många som äter lchf är som sektmedlemmar Kul trodde aldrig jag skulle bli indragen i en sekt men here I am förd bakom ljuset av en totalitär ledare som med järnhand leder mig mot den enda sanningen bladibladi bladi och lite mer skitsnack Inte så tokigt att vara LCHFsektmedlem ...
För att dra en paralell så är jag glad att jag inte är scientolog fast åandra sida skulle jag då kunnat betala ca 4 miljoner och tagit mig upp till högsta nivå av OT och då blivit en ubermänniska som aldrig sklle drabbas av ngt och kunde bota allt på denna planet...(litet specialntresse för mig)
Haha det är så det är alla andra är sektmedlemmar de går i livsmedelsindustrins ledband och komsumerar socker och mjöl tills det är så beroende att de inte annat än kan fortsätta och vi har blivit räddade från detta och håller på att bli bättre vetande.... Då så då har vi rett ut det haha
Skämt åsido så är det tragiskt vilket grepp maten (sockret kan ha över oss) och jag är glad att jag inte har behovet längre utan äter för att må bra...