Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

30 minuter Zumba avklarad och sonen var med på ett litet hörn
    Har hittat mitt favorit pass som känns roligare och inte lika jobbigt som snabbpasset fastän det nu i efterhand känns som det

• ollebulle86

standby: jag har köpt dvd. Där är fyra skivor och man fick med de där pinnarna i det jag köpte.
    Köpte de förra sommaren sen var jag gravid så de är inte väl använda direkt.

• ollebulle86

standby: det går ju att beställa på nätet, men de kostar ju en del. Jag gav 599 eller 699 för mitt. Men det går att betala av.
    Kommer man bara igång tror jag absolut att det är värt det

• ollebulle86

Idag har jag köpt sån där fiberhusk, fast köpte det som hette vad det faktiskt är, pshyllium eller vad det heter.

• ollebulle86

Boost: på min står det 0g kolhydrater och det ser ut att vara väldigt fint i konsistensen. Ser ut som pulver.

• ollebulle86

Boost: alltså, det såg ju inte så fint ut som mjöl, men det såg inte ut att kunna få finare.
    Vet inte hur fiberhusken ser ut men det såg inte kornigt ut. Såg mer lite sågspånigt ut, fast finare

• ollebulle86

Boost: då är denna nog grövre, men inte kornigt.
    Har bara sett hur den ser ut i förpackningen, har inte använt den än

• ollebulle86

EEE: ja det är inte det lättaste att köra med små barn men allt är bättre än inget
    Min sambo ger mej oxå komplimanger hela tiden, fast jag tror han överdriver 4 kg är inte så jäkla mycket ändå. Men det är kul ändå att höra.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**