**Den stora feta LCHF-tråden**
Någon som har provat fun-lighten på Stevia? Ska ut och segla och dunkvatten kan vara gott att smaksätta så jag tänkte att det kanske kan vara ett alternativ...
Men whaaat? Var hemifrån hela helgen och med sällskapet blev det rätt mycket carbs... Åt hamburgare med bröd, pizza, drack öl och vitt vin... och kommer hem och har gått ner 1 kg sen förra veckan? Blev mycket carbs i veckan också (jävla mörk choklad med kokos, alldeles för god) och mycket cashewnötter (långt över en näve...). Chockade jag kroppen lite? 78.6 på vågen, ramlade nästan av. Förberedde mig på att vara över 80 kg igen men det här är ju bara konstigt.
Vart kan man hitta LCHF bröden?
Nu har jag gjort lite müsli! Inte jätte LCHF-vänlig men jag är inte superliberal heller och tänkte inte äta så mycket varje gång. Solrosfrön, bovete, kokosflingor, agavesirap, vaniljpulver, kanel, torkade aprikoser och några gojibär. Ska bli spännande!
Ökat kolhydratintag ger (för mig) en helt galen viktminskning. 2 kg de senaste 2 veckorna och okej, det hade jag inte blivit förvånad av i början men jag har hållt på i 7 månader och gått ner i en stadig takt (inga platåer, mer än nån vecka kanske.) Så skumt! 77.8 :D
Haha, jag gjorde iallafall... Blev rätt mycket (otillåten) alkohol och chilinötter. Börjar om idag :)
Vilket är det bästa receptet på pizzabotten?
(Kokosnötmjöl är samma som kokosmjöl va?)