**Den stora feta LCHF-tråden**
Huldaskarin: Grattis, bra jobbat!!
Huldaskarin: Grattis, bra jobbat!!
Har precis avnjutit min älskade frukost; turkisk yoghurt med blåbär, och så kaffe till det. Jag tycker det är så gott!! Det är faktiskt så att jag längtar efter det när jag går och lägger mig, helt galet! Hände f ö aldrig med havregrynsgröten, örk...
Såphia: Gratulerar!
Ojoj, inte lätt att hålla linjen när mannen bakar två sorters delikata kakor samt hembakta bröd under eftermiddagen... Puh... Men bröden lyckades jag värja mig från, haha! ;)
Yosa: det är nog väldigt olika hur man reagerar på att göra avstickare från lchf. Prova dig fram, din tanke lät inte dum alls. Jag reagerar inte nämnvärt på fusk men det är många i tråden som nämnt problem med mage etc.
Jag har reagerat så olika. Oftast reagerar jag inte alls, men någon gång när jag fått i mig vitt mjöl så fick jag sitta på toa under förmiddagen dagen efter. Dock har vitt mjöl lika ofta passerat obemärkt förbi, förvirrande det där! :) Socker reagerar jag däremot inte alls på, tyvärr kanske man ska säga, haha! :)
Definiera "teknikpryl", då jag var under uppfattningen att även köksutrustning går in under denna kategori! ;)
Tessa606: haha! :)
Lovas: underbart ju! Den känslan är så härlig!
Ikväll åt jag köttfärssoppa med turkisk yoghurt i, mumsigt! Till lunch blev det rester, philadelphiaost med kryddor inrullad i rökt lax.