**Den stora feta LCHF-tråden**
Åhh vilka jäkla sug man har idag då! Det måste vara mensen. Har inte haft några problem alls innan.
Åhh vilka jäkla sug man har idag då! Det måste vara mensen. Har inte haft några problem alls innan.
Går ni andra upp i vikt vid mens? I så fall hur snabbt försvinner det igen?
Boost: ok. Jag har stått still dagarna innan (jag vet, låt bli vågen ) och nu under mensen har jag gått upp lite. Hoppas det försvinner snabbt igen då.
Boost: ja försöker tänka så, för jag har ju inte ätit fel och mer även om jag varit sugen på kvällarna.
Hoppas bara inte min mens fortsätter som det gjort nu i så fall, började för fyra veckor sen och hade mens två veckor i början, utan två, och så nu igen. Kul att gå upp i vikt halva månaden
Boost: jag har aldrig haft det problemet med piller innan, men då hade jag inte minipiller och det är det ända i pillerväg jag får ta när jag ammar. Finns ju andra alternativ men tycker piller är bra för då kan man styra lite själv.
Hade stav ett tag och då blödde jag varannan vecka i ett och ett halvt år innan jag gav upp.
Då hoppas jag det är mensen som gjort att jag stått still och sen gått upp. Bara att kämpa på
Hoppet 3: vad jobbigt att de är så oförstående. Min familj är väldigt förstående, men så är de oxå på mej hela tiden om min vikt.
Hoppet 3: det är det säkert, men har fått höra om det speciellt när jag blev gravid. Blev liksom ifrågasatt om det och så. Samma person tjatar och frågar om det nu, det blir lite jobbigt ibland.
Hoppet 3: ja här stöttar vi och kämpar på
Nån som har nått bra tips på grejer man kan ha med sej som typ lunch/snacks som inte kräver värme eller kyl?
Börjar nytt jobb imorgon och det är ute i ett köpcenter som nog inte har tillgång till nått av det.