Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Boost: ja bara försvinn nu och jag som åt lite extra igårkväll pga suget dessutom.

• ollebulle86

skånetös78: ja speciellt när det gått uppåt innan några dagar men nu är det minus igen, hoppas det fortsätter så

• ollebulle86

Nu släpper verkligen mensvikten, minus 0,7 kg sen igår men å andra sodan åt jag väldigt lite igår så det påverkar nog.

• ollebulle86

Testade att göra de där oopsies, eller vad de kallas, idag. De var väl helt ok men nog inget jag kommer bli sugen på direkt.

• ollebulle86

Ikväll blir det hämtmat här hemma. Jag kommer beställa en kebabsallad så då har jag mat till två dagar, de är skitstora de portionerna! Och den är ruggigt god, såserna är oxå riktigt goda.

• ollebulle86

Nu har det verkligen börjat hända saker igen på vågen 1,2 kg ner sen i fredags, men det är ju mensvikten som försvinner nu.
    På tisdag har jag kört tre veckor och jag har redan gått ner 5,9 kg, det är jag väldigt nöjd med

• ollebulle86

Ja jag är riktigt nöjd men det lär ju avta. Ser och känner stora skillnader på kroppen. Man är inte lika fläskig längre.
    Men det är många kilo kvar till att ens bli normalviktig

• ollebulle86

Tack men jag gör liksom inget särskilt. Har ju många kilo att tappa och det spelar nog in

Jag har lite funderingar. Om ca 2 veckor fyller jag år och tänkte väl fira det på nått sätt. Då kommer jag ha kört detta i 5 veckor utan fusk (hoppas jag) och funderar på om jag ska unna mej nått mer då.
    Har ni några tips på grejor som är mindre dåligt men som ändå är ok? Eller några bra lchf recept som kan vara trevliga att göra och bjuda på icke lchfare?

• ollebulle86

Tack för alla tips
    Jag vill ju helst inte bryta när det går så bra, men är så jäkla sugen på att ta ett glas vin eller nått då och jag verkligen avskyr torra viner. Så blir kanske att slopa det helt.

• ollebulle86

RebornEve: kanske får testa det då

Hade varit underbart att komma under 90 kg tills jag fyller år. Det är nästan tre kilo, och jag tror inte riktigt det kommer gå men det är bara att kämpa på

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**