**Den stora feta LCHF-tråden**
Fy! Min middag smakar bara salt!
Fy! Min middag smakar bara salt!
Fick gå o skölja min wok i ett durkslag, sen smakade den ju inte så mkt, så det var på med thaisåsen... Hur fan tänker jag? Tog den utan att blinka....
Skit så arg jag blir
Kan man va vegetarian och pröva lchf? Någon vegetarian alt vegan här?
Jag äter fisk, mjölkprodukter och ägg
Trots dumheten med thaisåsen igår så blev det lägstavikt idag 65.4
Jag känner mig riktigt smal nu, med kläder på, och tycker det är jättetråkigt att man ska se så tjock ut bra för att man klär av sig!! Som tur är så tär det ju inte lika mycket på självförtroendet iaf, eftersom att de som ser mig och dömer mig oftast ser mig med kläder på. De som ser mig utan kläder dömer mig ju inte oavsett!
Fatta att vi sitter här och diskuterar kroppsformar som om det vore förbjudet att inte vara pinne! För 50 år sen var det bara EN person som var pinne-ikon och det var Twiggy! I övrigt så skulle man ha former!!!!!!
Min mormor har en blyertstecknad nakenbild vad det nu heter, och det är en bild som skulle ha varit högaktad för inte als så länge sen, en kurvig och mullig kvinna!!! Nu för tiden rynkar man på nästan och så väljer man en pinne. Och vad händer? man kan ine ens föda barn längre för att barnen fastnar. I värsta fall kan man inte ens bli gravid för att man lever så ohälsosamt och tvingar ner sig till en onaturligt låg vikt! Är det inte ganska hemskt ändå?
Min förebild har alltid varit DOVE-kvinnorna! Ni vet de där mullismodellerna som har världens snyggaste kroppar trots att de är lite större! Tänk om man kunde få väga sin normala vikt, men se ut så i kroppen?????