lillabebben skrev 2011-05-02 17:33:36 följande:
Nej, nu får jag nog tyvärr ge upp lchf för ett tag. Trivs verkligen med mitt kolhydratfattiga liv men jag rasar i vikt och nu börjar jag bli för smal. Vräker i mig fett men jag behöver nog mer kolhydrater. Någon som varit med om liknande? Jag VILL äta lc-kost då jag som sagt mår mycket bättre utan sockerberoende och kolhydrater.

Knepigt. Hur många gram kolhydrater om dagen äter du nu? Tänkte om du kan prova att öka intaget långsamt, och samtidigt känna efter hur det går med ditt sug och också kolla om vikten stabiliserar sig?
yena89 skrev 2011-05-02 16:24:12 följande:
Jag också. samma med broccoli och många andra grönsaker.
Hihihi vart på jobbintervju 2 precis och blev erbjuden 100%ig tjänst över sommaren och skulle kunna få börja gå inskolning och jobba lite redan nu

till skillnad från första erbjudandet vet jag att jag kommer få jobba. Den andra visste inte hur mkt det skulle bli så jag gick och tackade nej till henne. Kände mig lite dum för hon var så trevlig och avdelningen kändes bra men vill hellre va på den säkra sidan. Kan ju alltid hoppa in som timvikarie dom dagarna jag inte jobbar på den avdelningen om behovet finns :)
Han ska nu bara ringa min referens för o se hur jag skötte min praktik så skulle han höra av sig :)
Men jag gjorde ett bra jobb på praktigen. Började som superkass och slutade som väldigt bra :)
Så ja, sålänge hon inte snackar skit, vilket jag inte tror för hon var jätte snäll, så har jag fått 100%ig tjänst.
Samt att min kompis förmodligen får lägenhet nu i samma område bara några meter bort.
OCH min gubbe vill bjuda mig på bio
Jag menar, är jag väldens lyckligaste människa just nu eller vad?
Orka bry sig om att vågen stå still eller att man inte gjort några framsteg, jag mår ju så bra annars så vrf klaga :D bara jag tappat allt till nästa år så :D
JAG ÄLSKAR ER TRÅDEN!!! Ett underbart stöd är ni!!
Hehe kanske överdriver lite nu men e ju så glaaad

Underbart att höra! Grattis