**Den stora feta LCHF-tråden**
Räknar inte heller av vad jag äter. det var det jag tyckte var så skönt med lchf, slippa räkna kcal. har använt matdagboken, men tycker är så svårt o fylla i hur mkt av allt man äter. vad allt väger o hur många dl.
Räknar inte heller av vad jag äter. det var det jag tyckte var så skönt med lchf, slippa räkna kcal. har använt matdagboken, men tycker är så svårt o fylla i hur mkt av allt man äter. vad allt väger o hur många dl.
Ja, precis. "det är bara fett o kött, kroppen behöver variation" är ngt jag ofta får höra.
vaddå variation? jag varierar, jag äter fläsk, nöt o fågel, precis som du, o bara fett? ne inte varje dag jag har sås till maten....
blir så trött!!!!
säger man sen att jag gått ner 20kg på 3mån så höjjer som på ögonbrynen! då är det huxflux bra......
Jag äter inte grönsaker. Tycker sånt är "mindre gott"! =) Klarar inte av det. Får kväljningar av bara lukten när man kokar. Så jag måste ta ngt tillskott, men inte börjat gjort det ännu.......
Min son är bara 1½år så han får inge godis eller glass eller sånt. Hans jämnåriga äter kakor o godis o sånt. Men inte sonen. Sen har han allergier som sätter stopp också.
Men han är såååå nöjd med vatten, majskrokar, morotssticks, riskakor........ Gav honom piggelin på en jäääääätte varm sommar dag o han fick kväljningar. hehe. Visserligen var det första gången o han tycker inget är gott första gången.
Han går o lägger sig så tidigt på kvällarna, så fredags o lördagsmys har vi inte ännu.
Är inte fredagsmys ganska nytt förresten? =)
Men han får potatis, pasta o ris o sen får han rån. Han väger för lite så jag vill inte "reducera hans kost". HAn tål inte mjölk bl.a. så han får i sig för lite fett så han ska äta allt han tål!
Tror min kropp inte vill gå ner i vikt mera! Jag vill ner 2kg till.
För två veckor sen vägde jag 57.0kg, förra veckan 57.7 o idag 57.6........... Blä! Magmåttet står också stilla....