**Den stora feta LCHF-tråden**

andra dagen med lchf och börjar känna av huvudvärken...idag tänkte jag att jag skulle ta mått på mig själv och skriva ner så man kan följa det lite..
och lchf kanske är en livsstil men faktum är ju att många nya är ju intresserade just pga av att dom vill gå ner i vikt (en del upp),.
jag ären av dom som har de som bantningskur då inget annat är accepterat inom IVF (provrörsbefruktning). jag får inte banta helt enkelt så lchf är enda sättet för mig att gå ner i vikt för jag går upp ca 15 kilo på varje behandling men jag går inte ner dom efteråt.. Nu sist när jag gjorde behandling och åt lchf samtidigt gick jag bara upp 5 kilo... fatta vilken skillnad.. sen hamnade jag i en personlig svacka när allt misslyckades och hamnade i kolhydrat träsket igen så har gått upp allt det där jag kämpade bort förut men nu är det nya tag igen och jag har ju givetvis tänkt fortsätta med lchf även senare fast kanske min egna variant av lchf, som vi tidigare pratat om så hittar väl alla vårt egna sätt att leva med lchf till slut...
jag ahr ju alltid grymt svårt med sötsuget första veckan med lchf.. men brukar lösa de med lite bär när de är som värst...
Maste bara beratta att jag vager 100kg idag!!!! Ja, det ar en stor grej for mig, sa 'lite' har jag itne vagt pa sakert tio ar. Jag startade pa 117kg pa nyar. Sa minus 17kg pa tre manader. kanns helt ok.
Jag ska fira genom att kopa nya hyllor till aldsta dotterns rum samt malarfarg!!