**Den stora feta LCHF-tråden**
vad har du för gräns på DIN LCHF??
härhemma har vi 25g kolhydrater/dygn var.
Vet ni här inne hur man ska äta när man är gravid, kan man fortsätta följa LCHF strikt?
Vad tror ni om att vispa grädde, och blanda med tinade hallon, lite vaniljpulver och lite sukrin? Skulle det kunna bli gott till kvällen? =)
Vet någon om man kan äta kinamat på restaurang?? Tänkte självklart inte på nudlarna, men grytorna? På en hemsida stod det att tex biff med bambuskott bara innehöll typ 5,8/100. Lite över, men ibland kanske det inte skadar. Kan detta stämma?
Vill bara tips alla här om Low Carb burgaren på Max, samt dessa muffins katta.filosoferar.se/index/61883.html
Gjorde dessa idag med lite sukrin och kardemumma som smaksättning. Riktigt goda! Ska bjuda på dom imorgon med en klick vispad grädde och riven 86% choklad på =)
Är det någon som vet hur mycket kolhydrater en pones innehåller? =) Gjorde dom imorse till frukost och dom blev jättegoda! Blev dock lite osäker jag såg att pofiber innehöll 12/100.
Hur har ni här inne klarat er som gravida på LCHF? Jag har klarat mig ganska bra hittills men har börjat få sug efter kolhydratbomber som vitt bröd, spaghetti, kebab med bröd.. =/ Känns jättetråkigt. Har även läst runt att det inte är farligt med LCHF när man är gravid. Har någon här inne haft en barnmorska som avrått från LCHF när vi väntade barn? Jag åt inte LCHF med första barnet..