**Den stora feta LCHF-tråden**
Är det någon som provat att göra maränger med sukrin ist för vanligt socker? Funkar det tror ni?
Är det någon som provat att göra maränger med sukrin ist för vanligt socker? Funkar det tror ni?
Imorse ringde fastighetsskötaren på och sa att han måste kolla vårt kök eftersom att det troligen läcker därifrån ner till grannens nedanför.. Och ja, det var nån läcka så nu är hela köksgolvet upprivet. Och jag har inte fått i mig nån mat än! Jag hann inte äta innan de kom. Spisen är urkopplad och jag vet fan inte vad jag ska äta när (om) jag väl kommer in i köket.
Jag som var så sugen på pannkakor imorse..
Ursäkta lite o.t ;)
När ni ändå pratar om att äta för mkt för lite osv: Kan man äta för lite fett? Trots att man äter enligt lchf men man inte häver på en massa fett. Jag har kommit på mig själv med att äta ganska lite nu sen jag började med lchf.
Typ 2 ägg till frukost, sen när (om) jag blir hungrig blir det kanske nån liten skål med TY eller någon korv med stekta champinjoner eller bara npgra skivor ost (ex.) och sen på kvällen en köttbit och till det CF med vitlök i.
Det känns iaf som om jag äter för lite fett. (och för lite grönsaker) ;)
Innan jag började med lchf så blev jag hungrig ganska ofta och när jag blev hungrig ville jag äta (+ att jag små-åt ofta). Men nu när jag blir hungrig vill jag inte äta, jag orkar lixom inte ta mig tid att fixa iordning nått. Flera gånger struntar jag i att äta fast jag är hungrig eftersom jag inte vill äta nått. Lusten att äta finns lixom inte.
Är det nån som känner detsamma?