**Den stora feta LCHF-tråden**
Bakade ett riktigt gott bröd igår!!;) finns på LCHF gourmets sida..;)
Har tinat upp köttfärs.. Nåt förslag på vad jag kan göra för middag idag??
Hej på er!! Nu äntligen har jag börjat gå ner lite i vikt igen. Skam den som ger sig..!=) Är nere på ca 67 kg nu vilket innebär -5 kg såhär långt och lite mer än halva vägen till mitt mål..
Tycker dock att det häftigaste med LCHF är att jag aldrig har haft en regelbunden menscykel (42-75 dagar) i hela mitt liv men nu.. Från ingenstans har det varit mellan 18-32 dagar de senaste 2 gångerna.. Eftersom jag längtar efetr en liten mer än något annat så ger LCHF mig hopp om att vi två en gång ska kunna bli tre utan IVF..!=)
Har förresten lagt upp ett suuupergott recept på rabarberpaj på receptsidan!=)
vad är skillnaden mellan fiberhusk och psyllium??
Har hört att det ska vara samma sak. Stämmer det??
Jag är 164 cm och väger ca 68-69 kg nu.. startade på 73 och har 62 som mål men vid 65 är jag mer än nöjd!=)
Har ni läst boken "matrevolutionen"?? Om inte kan ag rekomendera den STARKT!!=)
Men nu ville jag eg ställa en annan fråga till er.. Hur planerar ni er midsommarmat?? Sill och potatis är en självklar lunch! Vi bruckar ha lite köttbullar och ägghalvor till men inte så mkt mer. Vad kan jag äta av det mer än ägg?? Vad kan jag byta ut de andra sakerna till? Vill verkligen försöka att inte fuska då jag denna helgen mer eller mindre badat i kolhydrater med vin, hotellfrukostar och suchi.. hmm.. hjälp någon??