**Den stora feta LCHF-tråden**
Precis lagt en order till Body store. 7 burkar kokosolja . Lite annat smått och gott också. Mindre bra var att en "liten" burk jordnötssmör slank med. 1,5 kg!!
Precis lagt en order till Body store. 7 burkar kokosolja . Lite annat smått och gott också. Mindre bra var att en "liten" burk jordnötssmör slank med. 1,5 kg!!
Gladskit - min 1,5 kg-hink är just kung markatta. Beställde även hasselnötsmöret :)
Börjar dagen med en MBT av chaite. Inte alls illa! Hade dock ej osaltat smör men saltälskare som jag är så stör saltet i MBT inte mig iaf.
Jag väger mig varje fredag morgon, direkt efter jag klivit upp och gått på toaletten, utan kläder.
Jag gjorde chaite, mixade med smör och kokosolja.
Heja Yosa!
Sällan jag är på Ica Maxi men idag blev det ett besök. Oh my! De hade HUR mkt lchf-varor som helst!
Med hem hade jag bl.a. Alvesta-glass (blir spännande att prova), de Bron-godis (hmm, inte så himla lchf eg men lite syndande ibland får det bli) och div frön.
Fast jag jobbar inne i STHLM så nyttjar jag mkt sällan närheten till "allt". Gillar att e-handla i lugn och ro :).
På maxi var det så mkt folk att man blir helt matt.
Ska däremot ta och gå till ett lchf-vänligt cafe ngn gång när det blir av.
Tror det ska finnas ett ut mot Gärdet.. Heter typ Crème tror jag.
TomMon - om jag jmf priser på tex kokosoljan jag alltid köper så var det samma pris på ICA Maxi som på www.bodystore.se.
Kan det vara att jag druckit MBT ngr dagar som jag gått ner 1,1 kg sedan i FREDAGS?!?!
Till saken hör att jag har stått rätt stilla länge, länge. Hoppas iaf att denna trend kan hålla i sig 3-4 kg till så jag blir lättare och förhoppningsvis snabbare i spåret
Usch usch usch för kokosfettet med smak :( Det funkar inte med kokos för min del längre. Åt det precis innan jag blev magsjuk för en tid sedan och det sitter i.
Den inhandlade burken får jag skänka till någon. Tur jag köpte 6 burkar utan smak också .