**Den stora feta LCHF-tråden**
Är det någon som kan förklara för mig varför man går upp i vikt så snabbt när man fuskar med Lchf? Tänker på när man äter "vanlig" kost. Inte har jag gått upp ett halvt kilo om jag ätit godis en helg.
Är det någon som kan förklara för mig varför man går upp i vikt så snabbt när man fuskar med Lchf? Tänker på när man äter "vanlig" kost. Inte har jag gått upp ett halvt kilo om jag ätit godis en helg.
Känner mig så svullen om magen. Har ätit bra, men kanske är det lchf brödet??
Hur "bra" är de egentligen?
Har nog ätit lite för många denna vecka kanske..
Har varit och köpt på mig lchf pasta som jag hittade i en ica maxi butik! Är så glad att jag hittade dem!
Nu kan man variera maten ännu mer!
tack alla ni för svaren i morse. :) Är lite seg att kika in här..
Jag åt brödet för att jag inte hade så mycket annat hemma just då. Men brukar inte äta så mycket i vanliga fall.
Men idag sa kollegorna att jag magrat av lite igen. :) Då blir man lycklig!
Så som nån skrev så minskar man kanske ändå trots att magen känns jäst ibland :)
god morgon gott folk!!
Hittade ett recept på chokladbollar igår. Verkade enkelt att göra och lät så gott. Jag gillar inte att baka och så, men nu börjar jag ledsna på att inte hitta bra alternativ till mörk choklad att mumsa på till helgen. Återkommer med betyg på bollarna
Tänkte att då kanske jag låter bli ungarnas godis denna helg
Jag får rätt långsamma resultat tycker jag. Iaf på vågen. Kanske borde börja mäta mig. Eftersom jag alltid har typ leggings eller annat med resår på, så märks det inte så mycket i kläder att det händer saker.
Det är från kollegor jag hör det...
Ha en bra dag alla!
Nu har jag en pasta och korvgratäng i ugnen som väntar!
Pastan är lchf, och ketchupen som är i har stevia istället för socker.
Känns underbart att äta "vanlig" mat utan att fuska överdrivet mycket..
Är inte så kinkig på glass, så jag tycker att den smakar helt ok!! Har bara testat vanilj. Som jag haft mörk choklad på.MMmmm...
Ketchupen tycker jag smakar ungefär som vanlig!
Brödet gillar jag också!
Frökexen är de jag inte gillar!
Kan också rekommendera lchf-pastan som finns iaf finns på ica maxi där jag bor. Gott!!