jeng skrev 2011-06-15 19:57:34 följande:
Hahahaha!!
Rhode island kan vara rätt så ok, men där är ju tomat och grejer i den, och så är den ju såklart baserad på nåt so troligtvis innehåller kolhydrater. Jag körpå felix dressing här hemma de få gånger jag har dressing, och där har jag godk'nt både rhode island och ceasardressingen. Men jag tror inte det var optimalt 8speciellt inte ur ingredienssynpunkt) men som sagt, jag äter rätt sällan, så jag tyckte det var ok!
Ja jag tyckte att dressingen var riktigt söt, nästan som mangosås - så det var säkert en del annat där i.
Något som jag är "ledsen" över är att Lallerstedts chilibea innehåller 2,9 g carbs/100.... Jag älskar ju chilibea, men i den här har de haft i honung, mäh! I andra chilibeor är det oftast 0,5, men sedan min affär tog bort Rydbergs så har jag inte hittat någon annan favorit. Men när jag provade Lallerstedts chilibea på McDonalds, så var den supergod och jag såg möljligheterna till en ny favvo. Snack om besvikelse när jag kom till affären och läste på förpackningen

Visst 2,9 g är inte mycket jämfört med t.ex bröd, men det känns onödigt för en bea tycker jag.
yena89 skrev 2011-06-15 19:57:38 följande:
Stockholm har ju fått en riktig LCHF-restaurang typ :)
Aha, vet du var någonstans eller vad den heter?