yena89 skrev 2011-05-04 17:34:56 följande:
Maddisen,
du kan inte säga att du testat allt och verkligen försökt med LCHF när du inte ens följer LCHF ordentligt. Du kan helt enkelt inte fuska. Ditt godis varje helg rubbar förbränningen och kroppen fattar ingenting så du står antingen still eller går upp.
Ditt problem verkar sitta i huvudet. Du kommer inte må bättre efter en OP, risken finns att du mår sämre. Och kan din sambo, som jag förövrigt tycker du ska ta ett ordentligt snack med, inte stötta dig nu vad kommer han då göra när du mår ännu sämre efter en OP?
Lyssna inte för mkt på läkare. Dom är ute efter pengar (inte alla såklart men många). Dom säger att enligt statistiken är den otroligt lyckad., Och visst är den det. Typ alla går ju ner i vikt och det är det som är målet. Men sen att över hälften av patienterna mår fruktansvärt dåliga efteråt det står inte i statistiken. Eller att nästan alla får biverkningar. De som lyfts fram e de som "mår bra".
Din Sambo verkar ju inte va nån fin karl? Bestämmer över dig och är nedlåtande? Låter lite som min käre styvfar. En fin människa egentligen men man mår så himla dålig av han. Ska du verkligen behöva vara med en sån? Ens man ska visa att han bry sig, ösa kärlek över dig och stötta dig i allt!
Så testa LCHF ordentligt!! UTAN FUSK!! köp en superbillig våg för några kronor nånstans och väga allting och skriv upp det. Håll dig till 20g om dan. INGET FUSK NÅNSTANS!
Jag vet att vi kanske låter hårda men vi bryr oss om dig och vill att du ska må bra.
Hej jag har följt lchf förut men inte gått ner ändå men jag ger det en chans till men hade varit lättare om min sambo hade stöttat mig . jag vet att ni vill mig väl