• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Men precis, jag hade blivit rätt irriterad jag med men samtidigt får man ju själv göra det man kan av situationen. Man kan ju pilla bort brödet i detta fallet. Ungefär som att en vegetarian får pilla bort köttet etc.
    Men absolut, vet en värd att en gäst eller flera inte äter det man tänkt bjuda på ja inte fasen bjuder man då på det! Solklart ju.

• rödnos

Jag ser det som självklart att då vi har gäster som äter annorlunda, se till att det antingen är anpassat för alla eller att det finns ett lika snurrigt alternativ till dem.
    Vår bekantskapskrets tänker likadant.
    Oavsett om det gäller allergier eller eget val.

• rödnos

Ni som gjort Magic Bullet choklad vad har ni haft i?
    Kakao eller? Sukrin eller nån annan sötning eller räckte det med kakao?

• rödnos

Vad ni är grymma med er träning tjejer! Kul att läsa!!

Jag ska testa lite löpning imorgon med vagnen. 9 veckor sen förlossningen så det blir TENA. Haha! Usch nervös att det ska kännas massor men måste komma igång. Köpte en 12 kilos kettlebell som oxå får följa med i kombo med utfallssteg och knäböj hoppas jag det blir bra.
    Ska även bygga upp en harresbana och testa hur det känns. Nån som gjort det nån gång?

Denna veckan ska jag äta mer strikt. Vill gärna tappa mina 10 kilo till juli så det kanske blir lite tajt?
    Ska försöka få tid att kolla sköldkörteln denna veckan oxå...

• rödnos

Nu hittar jag inte inlägget som berättade om pf i telefonen så jag hoppas nån vill repetera!
    Vad innebär periodisk fasta? Att inte äta alls gissar jag? Får man dricka vatten iaf?
    Vad kan man förvänta sig för resultat?

• rödnos

Tack Ninis! Får testa det där efter fredag då. Ska till MVC psykologen för att se om jag fått en utmattnings depression... inte så aktuellt med pf då tydligen.
    Lår iof bättre nu och ska även kolla sköldkörteln imorgon men det tar ju ett tag att få provsvaren...
    Drygt att må kasst. Lillen vill ju inte sova så mycket så jag är helt färdig. Men men, det går ju över och högst troligt sover han som vi andra om ett tag.

Går iaf mycket i skogen nu och börjar få upp bra benstyrka med utfallssteg och knäböj och annat. ska nog svinga min kettlebell imorgon efter promenaden.

Vet någon förresten om det finns nån podcast om LCHF som är bra? Vore ju perfekt!

• rödnos

Standby - tack! Och som ett under ammade lillkillen bara EN gång inatt så jag har sovit som en sten! Herregud så skönt! vaknade dock med jätteont i övre delen av magen. Ungefär som vid havandeskapsförgiftning alltså värkmässigt. Som ett band över magens övre del. Jätteskumt.

Ninis - gjorde du kanske testerna på sjukhus då? De sa till mig att jag ska ta proverna idag och träffa läkaren den 12e? Iof sa de oxå att om det var akut får jag träffa läkaren snabbare. Antar att de ringer mig med svaren i så fall. Jag ska till vårdcentralen.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**