• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Appropå proteingröten...
    Jag är helsåld och har beställt fler smaker på pulvret! Goooott!

• rödnos

Inte jag, har nu en kamel ståendes o betar på innergården. Menar du att jag ska lämna tillbaka honom?

• rödnos

Kul, vaknade med illamående och yrsel.
    Var skithungrig o käkade en skål proteingröt med hallon. Nu har jag ont i magen oxå.
    Fattar inte vad som är fel. Dessutom är jag fortfarande hungrig?!? Idéer?
    Har varit extra hungrig de senaste dagarna trots att jag äter bra. Blir inte mätt längre på MBC dock och undrar varför eftersom jag ökat på med mer kokosfett...
    Skitskumt.

• rödnos

Trazzlan - ja jag är eller var iaf jättekänslig mot kokosfett men jag mådde så här när jag vaknade så det kan ju inte vara det heller...
    Har inte mått kasst av det de senaste veckorna heller och ökat mängden väldigt försiktigt. Jag får annars galen magknip och akut diarré av för mycket kokosfett...not so nice.
    Men nu mår jag bara illa o känner mig snurrig..

• rödnos

RebornEve - känner igen känslan...vet du varför du känner dig nere? Har det hänt nåt speciellt?

Jag tror jag gått in i väggen faktiskt. Supetrött men kan inte sova och mår illa så jag fått stoppa fingrarna i halsen 2 ggr idag. Inte hungrig heller och sjukt seg i kroppen. Tom fingrarna är trötta?
    Lillan är hos mormor o morfar o min sambo tog lillbebisen på promenad så jag skulle få sova. Men det lyckas inte...
    Självklart skiner solen och det verkar kanon ute. vad är det som händer med mig??
    Igår var första mötet med Mvc psykologen. Kändes jätteskönt faktiskt. Var lite skeptisk men hon fick mig att pladdra på om allt möjligt...

• rödnos

Ollebulle - hur då fysiskt? Att du vart trött o hängig typ eller? Hur kom du ur det?

• rödnos

Hmm, jag är ju snurrig. Du skrev ju. :-/
    Men varför gick du in i väggen om jag får fråga?

• rödnos

Ok. Hur gick utredningen till?
    Psykologen sa igår att jag inte har nån förlossningsdepression (det visste jag ju eftersom barnen är mitt allt och vi knutit an jättebra, respons etc) men att jag är "trött"...
    Trött känns som lite snällt uttryckt tycker jag? Jag menar jag har varit trött förr men detta är ju nåt annat. Bölar och håller på...
    Dessutom känns det ju som att är man "trött" så somnar man väl eller? Hmm...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**