**Den stora feta LCHF-tråden**

Min mamma tycker att LCHF är en sekt.
Hade jag låtit henne titta in i denna tråden hade hon nog tyckt de ännu mer, hehe. Ibalnd när man läser här inne ser det nästan ut som, endast de som lever denna livsstil kommer till paradiset. haha :)
3 veckor för mig nu och trivs bra, även om jag inte är sån jätte "fanatiker" Vill att de ska flyta på med mitt liv och inte blir för stor grej, och jag är för lat eller dum för att räkna
Många 175:or i tråden mao
Alla gör som man vill. Antingen väger man sig varje dag, 1 gång/v eller aldrig. Finns inget rätt eller fel, bara olika synsätt. Inte särskilt svårt
Ska man inte gå ner eller upp och inte har sockersug eller andra matproblem annat än att man vill må bra av det man äter, ja då är väl en tallrik filmjölk ingen större fara, men ska man gå ner och försöker hålla sig runt kanske 15-25 gram carbs/dag- då innehåller en tallrik filmjölk typ ½ dagsransonen carbs, om inte mer. Dessutom är det inte särskilt fett heller.
Jag har förresten övergivit turkisk yoghurt till förmån för creme fraiche! MOAHAHA, 30% fett och 3 gram carbs/100 gram, precis vad jag behöver.
HÄrom dan åt jag 100 gram cf, 10 hallon (typ), 2 ägg och 1 tsk caviar till frukost. Totalt ca 5 gram carbs och jag var mätt 7 timmar