**Den stora feta LCHF-tråden**
Ingen som vet med brödet?
Ingen som vet med brödet?
Jag har kommit på vad min kropp är känslig mot. Grönsaker! Nu äter jag bara kött, fisk, fågel, ägg, majonäs, ost. Å då rör sig vågen neråt. Väldigt tråkig mat i längden kan jag tänka, men får stå ut till överkilona är borta, å hoppas på att jag kan föra in grönsaker vid jämnvikt. Undra om kroppen tål mejeri? Typ turkisk yoghurt å grädde?? Vågar inte prova för är så trött på att se vågen röra sig uppåt.
Jag väger med samma som startvikt. eller 0,5 ner nu, men vet inte om de är på riktigt eller bara va för dan. sen är de kanske ett upp ästa gång jag kollar. Kör utan allt nu typ. bara kött,fisk,fågel ägg å ost. Misstänker att jag får i mig för mycket KH när jag äter grönsaker. eller om grönsakerna höjer insulinet. verkar känslig mot de iaf.
Har du kommit på vad du kan va känslig mot? vilket typ av lchf kör du nu?
Hur tycker ni denna matdagen ser ut.
Frukost 10.00 .2 hemmagjorda biffar, 2 bitar bireost. 1 kopp kaffe med kokosfett
Lunch 17.00 Ost å skink paj, (utan pajdeg, bara ägg, vispgrädde, ost och skinka) sallad,gurka, svarta oliver
kvällen. några kräftor och några ostbitar
Om man inte är hungrig på morgonen, kan man bara dricka en kopp kaffe med kokosfett då? eller bör man äta nått protein med?
Är mandelmjöl ok även om man kör strikt?