**Den stora feta LCHF-tråden**
9g/100g
9g/100g
Ja jag skiter nog i den helt då. Får göra såna goda paket när man nått jämnvikt
Pajer inte paket
Jag kör inte fakir, men nästan. pga jag måste va så hård för att lyckas gå ner. Inga mejeri å inga grönsaker/sallader äter jag.
Så blir kött,fisk,fågel,ägg,majo,bea och ost i alla former.
Nu går jag äntligen ner i vikt. Känns skönt, men tråkigt att jag hela tiden måste vara så här hård. då jag har 20 kg att gå ner lär de ju bli många såna här strikta veckor.
tycker inte någon kaka blir riktigt god i lchf faktist.
några har varit ok, men inte mer. så jag tycker de bara känns onödigt att äta det- men det är jag
Ingredienser
Ca 5-6 pannkakor 3 ägg 1/2 dl grädde 1/2 dl mjölk 1,5 msk kokosmjöl 1/2 tsk vaniljpulver smör till stekning ev. lite stevia
hittade detta recpet på lchf-klubben. undra om man kan göra detta när man är strikt, eller blir de många KH?
bakade pannkakorna till frukost- mmums, så mycket goda än de med fiberhusk som jag tycker bir konstiga i konsistensen.
Hade gått upp 0,4 idag sen igår,. :(
Förra tisdagen vägde jag 85,5 har gått neråt lite varje dag. väde igår 82,3. Idag vägde jag 82,7. Något att bry sig om. Igår åt jag en hand nötter å lite sallad. undra om de som ställde till det direkt.
Kan man göra glass Utan glassmaskin? Kan man äta sådan glass när man är strikt eller kommer man lätt upp i många KH?
Stjierna: tack för tipset. Vet du nått gott recept på kokosmjölk?