Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej vad fråga doktorn va bra de var ju superbra läkare han åt ju själv lchf kost han verka tycka att de är en bra livsstil :=))

• Maddisen80

Hej gud vad ni  allla skriver man hinner ju inte med här :) idag ska jag äta hemmagjorda köttbullar och wokgrönsaker och  beasås .

• Maddisen80
    Nallebjörnis skrev 2011-05-17 17:54:33 följande:
    Hemma igen efter provsvar på Infektionskliniken som såklart alla såg jätte bra ut :( Mer prover tagna och remiss till lungröngten och njurröngten skickade plus att jag äntligen fick min efterlängtade remiss till reumatulogen :)
    Och vet ni vad idiotläkaren sa... att jag skulle sluta äta lchf för dte var inte bra för hjärnan hahahah
    hej jasså så allt såg bra ut de är ju konstigt men vad bra att de tog mer prover hur var sänkan nu då? Vad bra att du ska komma på njurröntgen och remautologen.
  • Maddisen80
    Nallebjörnis skrev 2011-05-17 18:01:37 följande:
    Mmm underbart! Ska åxå så egen.. bara inte orkat...
    Maddisen80 skrev 2011-05-17 17:58:30 följande:
    hej jasså så allt såg bra ut de är ju konstigt men vad bra att de tog mer prover hur var sänkan nu då? Vad bra att du ska komma på njurröntgen och remautologen.
    ja mycket skumt... ja vet inte fick inte veta nåt om de hon ska ringa när provsvaren kommit. Ja känns bra och känns bra att jag äntligen fått min remiss till en reumatulog ju :)
    Hoppas att di f¨r svaret så fort som möjligt
  • Maddisen80
    KattSvansen skrev 2011-05-17 18:04:43 följande:
    Hej
    Har nu börjat med LCHF.........och Matdagboken

Vet att man ska hålla sig på 20g kolhydrater

Men jag är osäker hur mycket man ska äta av....

Fett ?
    Protein ?
    Hej och välkommen hit hoppas att du kommer trivas här
  • Maddisen80
    Nallebjörnis skrev 2011-05-17 18:05:51 följande:
    tack tjejen! Dom blodproverna kommer ju säkert inte visa nåt inget annat har ju gjort det. Nu väntar ja och längtar efter remissen till reumatulogen :)
    Hoppas att du får en snabb tid till rematulogen
  • Maddisen80

Hej jag  ska äta köttfärs idag men hoppas att det går bra för sist fick jag sån magkramp och mådde illa men köttfärs är de enda vi har hemma som måste göras vid idag och ska ha palsternacka till  och lite vitkål

• Maddisen80
    helene306 skrev 2011-05-18 15:20:28 följande:
    Kyckling med oliver och kryddsmör?
    Isterband med gräddstuvade grönsaker
    Kålpudding
    Viltlax
    Laxfilé i ugn med remouladsås
    Fläskfilé med bearnaisesås

Kanske finns det något som passar? Jag ska handla vitkål på fredag och göra ett lass kålpudding. Det är så smidigt att ha i frysen när latmasken biter ig på (vilket den har en tendens till att göra ofta )
    Hej tackså mycket för tipset då har jag lite att välja mellan
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**