• sara1981

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vilken app har du? Min visar bara i % vilket funkar, men det vore ju bra att kunna se i gram också...

• sara1981

Japp, kollade på "eftersnacket" också och där tog argumenten tydligen slut för kostcirkelanhängarna för då blev helt plötsligt miljön det stora problemet...

• sara1981

Kan inte riktigt släppa torsdagens debatt. Tycker att det är otroligt lustigt att "Hero" från gladiatorerna är så negativ till lchf, man måste äta varierad kost, man kan inte prestera osv. Men sen har han sitt ansikte på Billys panpizza?
    Det måste ju vara oerhört bra och nyttig kost då eller?

• sara1981

Copycat35:
    Jag har också den där "sorgkänslan", men det börjar ge med sig så smått.
    Har hållit på i snart 6 veckor nu och har konstaterat att mitt kvällsätande är 95% psykiskt beroende, eller vad man nu ska kalla det.
    Tidigare åt jag chips, godis eller någon typ av kvällsfika varje kväll, ibland på helger kunde jag smälla i mig alltihop, fast jag var så mätt att jag mådde illa! Helt sjukt!
    Nu köper jag hem salami, ostar, skinka eller liknande utifall, men äter det kanske 2 kvällar i veckan, när jag är sugen. Annars struntar jag i det. Trodde aldrig att jag skulle kunna känna så!

• sara1981

Ja, jag undrar vad det är i pasta och bröd som är så livsviktigt att jag får i mig, (och som inte finns i några andra råvaror) men det får jag aldrig något svar på. Bara det gamla mantrat att man måste äta från alla delar av kostcirkeln...

Men jag kanske missar något iom att jag är så dum och trött...

• sara1981

Jag äter korv ibland, det valet får man väl göra själv hur strikt man vill vara med kh och tillsatser...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**