**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag kör också omstart imorgon! Fast är ändå rätt nöjd med helgen.
De senaste helgerna har det varit kolhydrater från fredag kväll till söndag kväll, men den här helgen har det blivit vid 3 tillfällen, fredag med lite godis, lördag middag med tacos (iofs bara nachos och sweet chilisås som var icke lchf) och idag när maken hade köpt hem mat och inte tänkte sig för och jag KAN bara inte säga nej till lokala korvmojens chickenbits
Idag har jag dessutom bakat pofiberbröd och de där läskiga jordnötsmörmuffinsen (underbart goda) men första muffinsen höll på att kväva mig! Jag satte en smula i halsen och hostade i säkert 10 min!
Men gud så goda! Ska nog försöka ha sådana när jag blir tokgodissugen, nu tänkte jag köra hårt fram tills maken kommer hem från dresden igen och göra allt för att inte trilla av tåget tom den 12 april i alla fall, delmål är bra
Idag har jag gjort en djupdykning i godispåsen, har haft riktigt dåligt resultat, eller ja -0.3 kg sedan förra fredagen men ändå... har stått still ett bra tag nu och var tom nere på 73.1 igår, 73.5 idag...
Så imorgon blir det en stor jordnötssmörmuffin till frukost och så kör vi på igen, kom på förut att jag under ett bra tag bara ätit bra 4 dagar i veckan, då är det inte konstigt om jag inte går ner....
Gick även till öfsk idag och med barnvagn + åkbräda med 3½-åring på + motvind så hoppas jag att det gjorde nytta
Jag kom in i mina bonusars liv när de var 4 och 5 år gamla. Mamman och pappan hade en hysterisk kommunikation, eller ja många lögner och hetsiga (skrikande) samtal kom från mammans sida. Tom jag, som alrig blandat mig i deras problem, blev indragen i lögnerna.
Lägg till 2 barn som var (är) riktigt jobbiga, jag hävdade bestämt att något var fel på det ena barnet men alla tyckte jag var dum i huvudet typ.... några år senare fick det barnet ADHD-diagnos och jag hade rätt. De senaste 3 åren har jag åter hävdat att nåt inte stämmer... och nu är föräldrarna överens igen, nåt mer är problemet när adhd-problematiken försvunnit med medicinering.... då kommer andra underliggande störningar fram.... Den andra bonusen har också fått adhd-diagnos, medicinerar och är idag en helt underbar kille!
Bara för att man blir bonus kan man inte älska villkorslöst, finns kemin och allt stämmer så är det helt perfekt! Men man kan inte komma överens med alla människor och då skär det sig även i en biorelation t ex...
Alla barn skall bli behandlade på samma sätt, mina, dina, vår.... där går grunden, men om man inte kan älska dem så kan man i alla fall respektera dem, när det försvinner, har man en infekterad situation. Idag har vi en bra och en dålig relation i vår familj, förhoppningsvis finns det bot även för den när bonusen får hjälp med sina nya problem.
Nä, nu måste jag hitta nåt att äta, har haft magsjuk bebis inatt så hela dagen har gått till annat pysslande än att äta... har helt enkelt inte hunnit....