• yena89

**Den stora feta LCHF-tråden**

Linda1976 skrev 2011-04-25 17:16:05 följande:
    Vi kör ju sportbil varje dag, hihi  
    Hahaha men bungyjump dåå xD
  • yena89
    Nallebjörnis skrev 2011-04-25 19:04:36 följande:
    Håller med alla andra! Go for it! mellena mig och min man är det 3 år. Och det är ju en skillnad på 22 och 32 än lägre ner om du förstår vad ja menar ;)
    Hahah nej nu förstod ja inte riktigt xD Skäms
  • yena89
    Linda1976 skrev 2011-04-25 19:31:25 följande:
    Hon menade nog om du varit 15 och han 25 - då märks det mer.
    jaha xD haha, jag har vart lite efter senaste tiden xD visat mobilbiljett upp o ner, velat betala med körkort och tryckt VISA-kortet mot bussens busskort-läsare xD
    Ja men då märks det ju. och skulle ja va 32 o han 42 märks det ju ännu mindre ^^
  • yena89
    Nallebjörnis skrev 2011-04-25 19:38:19 följande:
    precis så ja mena.. lite svårt att koncentrera sig på att skriva när en vildtjej kommer och stänger ner skärmen varje minut och skrattar... hihi
    hihi vad sött, tänk att barn kan ha så kul åt saker som kan reta gallfebret på en
  • yena89
    LoveYou3 skrev 2011-04-25 20:02:17 följande:

Hej allihop...har en liten fundering innan jag ev ska göra ett nytt försök med LCHF!

Sist jag testade så gick jag inte ner ett gram....lite rädd för att det blir samma igen.Men kom då att tänka på om man kanske ändå minskar i cm??Eller går ni konstant ner i vikt...eller kan ni ha oförändrad vikt men minska i storlek?

jag har stått still ett bra tag nu men märker att vissa kläder sitter bättre även fast jag inte tappat några cm, fettet omfördelar sig väl lite tror jag :) sen om du inte har mkt att tappa lär ju inte kroppen vilja gå ner. och har du bantat mkt tidigare går man inte heller ner, ibland kan det ta flera månader innnan det släpper :)
  • yena89
    jeng skrev 2011-04-25 20:43:06 följande:
    Yena,
    Åldersskillnad. Jag skulle aldrig tippa på att du är så ung som du är, när man pratar med dig så här. Och killar har ju en förmåga att verka yngre än de faktiskt är! Så när det är åt det hållet så tycker inte jag att det spelar nån roll med den åldersskillnaden du beskriver. Det viktigaste är ju att man känner sig som jämlikar i livet. En sak som kan ställa till det är ju om nån är van att vara i arbetslivet och den andra inte slutat plugget tex, det blir så olika liv menar jag! Och risken är stor att man växdr åt olika håll om man inte hittat sig själv ännu. Men va fan, kör hårt! Håller med de andra att det finns åldersskillnader som jag absolut reagerar på, men INTE den där skillnaden, med era respektive åldrar.
    Haha tack :P
    Men det visade sig att han precis kommit ur ett förhållande så vi ska bara vara vänner just nu så får vi se vad som händer ^^ känns tråkigt...och jag vill fan beställa en pizza nu.....att jag alltid ska falla så hårt när jag väl faller >.< Gråter
  • yena89
    Nallebjörnis skrev 2011-04-25 21:28:37 följande:
    nej massa kramar till dig!!
    Tack :( jag var stark och stod emot :P tryckte istället i mig en stor portion blomkålsmos och stekta champinjoner och lite korvsallad, så nu mår jag illa! >.<

Men kanske lika bra, han sa ju att han bara inte vill ha förhållande just nu och det vill väl egentligen inte jag heller när jag tänker efter med tanke på allt strul med exet så likabra att ta det lite lugnt :)

Ne, det ska aldrig vara enkelt!
  • yena89
    Annanym skrev 2011-04-26 09:07:54 följande:
    Var inte ledsen för att du faller hårt, var glad för att du kan känna starkt. Och hur klyschigt det än låter då finns han där för dig när du är redo, den där mannen med stort m.
    Tack ^^ det är ju inte kört, jag menar, han gjorde slut med sitt ex för typ 2 månader sen så man kan ju förstå att han inte vill ha nåt nu :) Jag var duktig och motstod pizzan iaf
  • yena89

Mitt hjärta må ha blivit krossad men FAN jag fick ett till jobberbjudande!!!!! På ett hem denna gång så det ska jag inte tacka nej till :D Hoppas jag gör ett bra intryck på henne, men jag ska inte ta ut saker i förskott nu

• yena89
    Annanym skrev 2011-04-26 10:48:16 följande:
    Ja, det var bra! Det gäller att komma ihåg att den där pizzan inte kommer leda till kärlek per automatik. (Eller den där chokladkakan/chipspåsen eller vad det är. Jag är VÄLDIGT bra på att trösta mig själv med sånt och glömmer att det bara förmig ännu längre bort från målet.)

Och han kan ju fortfarande vara mr M, det har du rätt i. Kärlek tar såna omvägar ibland!
    Ja men precis :P
    Däremot stoppa jag i mig en stor portion blomkåålsmos, stekta champinjoner, stekt falukorv OCH en korvsallad xD så det vart ju intekolhydratssnålt diret men bättre än pizza :D
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**