• Linda1976

**Den stora feta LCHF-tråden**

mrsIce skrev 2011-04-02 20:33:44 följande:
    Linda: Jonas colting är väl triatlon/iron man eller liknande som kör lågkolhydratkost?
    Ja, nåt åt det håller iaf, men absolut inte som en vanlig lchf:are tror jag....
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976

....fortsätter min helg i förskingringen.... Fy fan säger jag bara! Jag är verkligen vidrig idag.

Skäms 

• Linda1976
    ofrivilligbonusmamma skrev 2011-04-03 16:12:40 följande:
    www.lowcarbshop.se/lowcarbchoklad-p-1259.html 

Choklad med 0g kolh./100g! Låter nästan för bra för att vara sant :D
    Va? Det är ju 51gram/100 gram?
  • Linda1976
    Maddisen80 skrev 2011-04-03 17:32:27 följande:
    usch då vill inte jag köpa det :)
    Men du läste väl på länken? Och dessutom innehåller den skräp som sojalecitin och fejkvanilj. Det står att det ska vara 0 gram nettokolhydrater men det är jag tveksam till. Maltitol undrar jag om det verkligen inte påverkar blodsockret alls...
  • Linda1976
    Maddisen80 skrev 2011-04-03 17:36:36 följande:
    Hej jo men jag tänker inte köpa de ändå kanske nångång när man är sugen på något så kan man ta en liten ruta.
    Hellre Lindts 90% som är helt utan tillsatser, och bara har 14 gram/100 gram
  • Linda1976
    ofrivilligbonusmamma skrev 2011-04-03 17:49:33 följande:
    Kolhydrater 15.3 g 51 g   - varav sockeralkohol (maltitol) 15.3 g 51 g   - varav socker 0 g 0 g   = Netto kolhydrater* 0 g 0 g
    ja, men jag undrar om Maltitol verkligen inte inverkar på blodsockret alls, det är jag  tveksam till och alla tillsatserna... hm....
  • Linda1976
    ofrivilligbonusmamma skrev 2011-04-03 17:51:31 följande:
    Men jag kan ha fel..

Sa bara att ja tyckte det lät "för bra för att vara sant", inget annat.
    Ja, det var väl inget påhopp på dig eller uppfattade du det så? Jag kommenterade bara innehållet i chokladen!
  • Linda1976
    ofrivilligbonusmamma skrev 2011-04-03 17:58:40 följande:
    Nejnej, du får ursäkta mig, är lättirriterad idag och låter kanske kort i svaren. Drar mig från tråden en stund :)
    Det är ok kramkram!!
  • Linda1976

Klart det går bra! Välkommen!

För er som följt mitt sunkade i helgen, så är ju den snart över Imorgon kör jag omstart på riktigt, och tänkte köra strikt fram till 1 juni. Då fyller jag år, och är då närmare 40 än 30!! SHIT!!  

• Linda1976

På tal om viktlistan: Jag har inget viktmål, men jag skulle vilja kunna gå in på JC plocka ner ett par i 32/36 och de passar perfekt, utan valkar som pöser över.

Frågan är vad vikten kommer att vara då... Jag är lång, 175cm så nånstans mellan 65 och 72 gissar jag..... 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**