• Denebola

**Den stora feta LCHF-tråden**

mills skrev 2011-04-02 20:17:45 följande:
    attans jag har ju inget ica i närheten bara Hemköp. Guacamole låter ju faktiskt mer spännande gör man den själv?
    Ja, köp inte färdig för den innehåller 1,5% avocado och tre miljoner tillsatser... *facepalm*

Den jag gjorde i kväll:
    2 mogna avocado
    ½ tsk sambal oelek
    torkad koriander
    vitlökspulver (jag gillar inte rå vitlök, gör man det kan man ta färsk)
    pressad lime
    3 msk CF
    1 liten finhackad rödlök

Mixa ihop allt utom rödlöken, blanda sedan i löken. Klart!
  • Denebola

Guacamolen går ju att göra helt mild, man kan ju skippa både lök och sambal oelek.

• Denebola
    helene306 skrev 2011-04-02 20:43:20 följande:
    Orkar du lägga till mig också? Jag har outat mig i bara underkläderna så jag vill se din snygga trekantsbikini

Nu har jag lagt till er som vill se
  • Denebola
    Annanym skrev 2011-04-02 20:47:47 följande:
    Jamen jaaa! Jag vill också se. Dessutom kanske du kan informera om hur man spärrar för alla utom inbjudna? För jag tänkte att om ni andra vill se den vita knölvalen med bröst runt hela kroppen, inte bara på ryggen och... ja, magen faktiskt, skulle jag kunna bjuda på det. Minus mitt ansikte...

P.S. Ni vet väl att man inte alltid ska lita på citat man läser i FL:s trådar? Jag har hört att de går att fejka.
    Du går in på inställningar (kugghjulet i menyraden) och under rubriken "Vem får besöka mina "öppna" sidor?" väljer du "Endast de medlemmar jag lagt till i min adressbok"

Sen har jag valt samma sak när jag lagt upp bilderna, för säkerhets skull.

Jag bjöd inte heller på ansiktet

P.S. LMAO! Eller nej förresten, min ass vill jag behålla Det är inte bara boobs som LCHF kan ge
  • Denebola
    Linda1976 skrev 2011-04-02 19:57:07 följande:
    You sexy mf  
    Annanym skrev 2011-04-02 20:51:32 följande:
    Wow! Du lägger verkligen på dig på rätt ställen. Vilket perfekt timglas.
    Tack båda två Ska jag vara heeeelt ärlig (känslostyrd snarare än logiskt tänkande) så känner jag lite sådär över det jag lagt på på ryggen ("lovehandles") eftersom det åker över byxkanten och sådär, men samtidigt så har jag ju "vunnit" former på andra ställen som jag tycker om, så jag vill inte byta tillbaka.

Och om ni tycker att jag gnäller över ingenting, så minns var jag kommer ifrån och vad jag jämför med Och jag inser även att det är knäppt att tänka så, men det är som sagt känslostyrt. Hey, även jag är påverkad av det smala idealet, trots att jag ser ut som jag gör.
  • Denebola
    Denebola skrev 2011-04-02 20:52:31 följande:
    Du går in på inställningar (kugghjulet i menyraden) och under rubriken "Vem får besöka mina "öppna" sidor?" väljer du "Endast de medlemmar jag lagt till i min adressbok"

Sen har jag valt samma sak när jag lagt upp bilderna, för säkerhets skull.

Jag bjöd inte heller på ansiktet

P.S. LMAO! Eller nej förresten, min ass vill jag behålla Det är inte bara boobs som LCHF kan ge
    Just det ja, sen går du in på start (huset i menyraden) och sedan Adressbok, där lägger du till vilka du vill ska få se.
  • Denebola
    mrsIce skrev 2011-04-02 20:54:47 följande:
    Denebola: jag vill oxå!!!
    Har lagt till dig
    mills skrev 2011-04-02 20:57:55 följande:
    Denebola: Jättefint Man ser verkligen skillnad och du ser mycket "friskare" ut nu.
    Ja, när jag vägde så lite så kände jag att det verkligen tog emot, så att säga. Jag är ju van vid att vara smal, men det var smalt även för att vara jag. Höftbenen stack fram en massa och sådär, kände mig bokstavligt talat som skinn och ben.
  • Denebola
    P28 skrev 2011-04-02 20:44:24 följande:
    Lite OT: har missat nyheterna idag och möts på löpsedlarna av att en väns bror dog i attacken på FN-basen. Han var verkligen en sån fin människa Rynkar på näsan Livet suger verkligen ibland.
    Mitt i allt mitt egosnack just nu så vill jag säga att jag beklagar er förlust *kram*
  • Denebola

Jag har en kompis som starkt överväger att åka ner till Afghanistan, det känns inte så roligt eftersom man vet vad som han hända...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**