• Boost

**Den stora feta LCHF-tråden**

Happymom skrev 2012-07-13 09:01:01 följande:
    Usch! Fick totalt bakslag på vågen igår. Hade gått upp flera kg och fattar inte varför?!! Inga kh, lågt kaloriintag. Det är vätska, det märks tydligt när man trycker på huden (blir ljusa fläckar), but why?! Det enda jag kan komma på är att jag tog ett glas rött igår, men wtf 4 kg!!! Nä, inte av ett glas! Mens har jag precis haft, så det är inte det.

Idag så ska det tränas bort överflödig vätska kan jag säga! Ser ut o känner mig som en flodhäst

Är du säker på att det inte är vågen som har fått fnatt :)?
    4 kg, när vägde du dig innan det?
  • Boost
    Gladskit skrev 2012-07-13 09:06:18 följande:
    Sen har jag ju en man som inte är lika strikt som jag och som köper hem både chips och M&M's men då får man se till att äta rätt så att man inte är sugen. Har jag skött mig och känner mig nöjd så lockar det faktiskt inte.

Har också en sådan man :) Men det är ju helt upp till mig själv om jag ska äta det eller inte. Var kämpigt i början, men nu så får han ha sitt skräp ifred :)
  • Boost

Babybel: Varför får du intrycket att du äter för lite fett? Det är ju bara du själv som kan avgöra det och inte någon sida på Internet.

Känner du dig nöjd efter en måltid och håller dig nöjd till nästa måltid så visar det ganska klart att du får i dig rätt också?

• Boost

Då tycker jag att du ska hålla dig till två om det känns bra så :)
    Finna ju ingen anledning att äta om man inte är hungrig. Jag har ätit 2 ggr per dag i ett år snart och mår prima :)

• Boost
    Babybel skrev 2012-07-14 18:21:30 följande:
    Seriously!!!! jag är så hård i magen att jag spricker när jag gör nummer 2. Ska det vara så? Det gör så ont att jag vill grina, och det värsta av allt är att cementjävlen jag krystar ut inte går att spola ner sen. Sorry för nasty info, men jag måste på riktigt hacka sönder skiten för att kunna spola ner det. Gör jag nåt fel eller är detta resultatet av LCHF-kost?

Haha urk, nu kom middagen upp lika fort som den slank ner Kräks
  • Boost

Stor kram till dig Kasihi, hoppas din mamma mår bättre nu och att det fortsätter åt rätt håll !!!

• Boost

Ju striktare man är desto mer känslig blir också kroppen för olika utsvängningar.

• Boost

Tycker det ser jättebra ut ju!
    Ja, försök stå emot chokladen först och främst för att se vad som händer då.
    Maten ser ju som sagt bra ut!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**