**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag har faktiskt gjort som Sten Sture Skaldeman rekommenderade. Tagit ett snöre och knutit runt fetaste delen
av kroppen för att se om det händer något. Men gjorde det nyss så jag kan inte säga om det hänt något..
Jag har faktiskt gjort som Sten Sture Skaldeman rekommenderade. Tagit ett snöre och knutit runt fetaste delen
av kroppen för att se om det händer något. Men gjorde det nyss så jag kan inte säga om det hänt något..
Är bara så kräkless på att väga & mäta. Hade hoppats på att det skulle räcka med att hålla sig till att äta "fritt" av det som innehåller under 5 kolisar/100g
Gringa:
Tack för svaret.
Jag tror nog att jag äter ganska bra ändå...Men att mitt småslarvande med lite för mycket mörk choklad på helgen. Nån godisbit från ungarna påse osv gör att det blir liksom +- noll under en vecka.
Jag får nog helt enkelt vara ordentligt strikt och köra på ett tag för att se resultat..
Jag äter ofta 2 ägg + majonäs med kaffe+grädde till frukost.
Till lunch kött, kyckling m CF eller smör
Kvällsmat blir olika LCHF rätter, kyckling, kött, köttfärs med CF, elle sås på grädde osv...
Den biten tror jag funkar ok. Men sen är det småätandet "bara för att" tex choklad eller annat som jag tror stjälper allt nu när jag analyserar det mer...
Känner igen mig i det du skriver om att man efter en måltid direkt började fundera på vad man skulle äta sen..Skönt att slippa det med denna kost!!