• Denebola

**Den stora feta LCHF-tråden**

missypissy skrev 2011-04-07 21:53:22 följande:
    Nu fick jag skrattattack så att vattnet sprutade ur näsan när jag läste om mensvatten och toamonster! Herregud, den här tråden är ju underbar!
    Ingen kanske har berättat detta för dig, men det är så att när man äter LCHF blir man helt crazy {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Denebola
    The Kittycats skrev 2011-04-07 21:59:45 följande:
    Det är nog för att "hjärnan behöver kolhydrater".... Tungan ute Flört
    Tänktentepåde Drömmer

Har ni förresten tänkt på att när man har mens kommer det ut ett ägg, använder man menskopp är det alltså en äggkopp Drömmer Och går man omkring och berättar att man har en äggkopp i snippan - DÅ blir man betraktad som crazy Tomte (obs, ej autentiskt exempel )
  • Denebola
    jeng skrev 2011-04-07 22:01:24 följande:
    jamen det här låter ju bra. hon har ju iofs varit negativ till sånt innan med. hon är väl nån form av extrem-gi:are...
    Kollade en snutt på Ät dig sexig, med Gillian McKieth, där har vi ännu en "sund" person som inte ser klok ut. Och så snörpig sen! En riktig nippertippa med nosen i vädret. I normala fall gillar jag skotska, men när hon pratar - bleh.
  • Denebola
    jeng skrev 2011-04-07 22:07:07 följande:
    Hon är ju orginalet. Anna Skipper är ju bara sveriges utbvalda kärring i vår köpta variant av Gillians orginal-serie.
    Men finns det inte en till? En som tittar på folks bajs? Eller är det Gillian det med?
  • Denebola

Jag har för övrigt på något sätt ett intresse för att titta på sådana program, å ena sidan är det samma visa varje gång, men samtidigt är det något som lockar, omvandlingen kanske. Vet inte riktigt.

Supersize vs Superskinny är ett annat exempel, kanske för att jag känner igen mig i de som är superskinny? De har visserligen ett visst mått av dokumentär i sig, tex. följa anorexiapatienter på väg mot tillfrisknande.

Fast "My Big Fat Diet Show" satt jag mest och himlade med ögonen till, eftersom det var sååå kalorifokuserat.

• Denebola
    missypissy skrev 2011-04-07 22:17:06 följande:
    Men åååååååååååååååååå varför kan jag inte citera nu då??? Demon

Denebola: Både exsambon och dottern brukar råka säga äggkopp till min menskopp!

Ny definition av dubbel galenskap: LCHF-brud med äggkopp i snippan, woho!
    Haha

Tror min kille kallade den såskopp någongång
  • Denebola
    missypissy skrev 2011-04-07 22:19:14 följande:
    Hahahaha jag hade fasen glömt tanten med bajskollen, fan vad kul det var! Skulle de inte samla under flera dagar också, eller är det min äcklade fantasi som fick det till det?
    Skulle de inte leverera på beställning? Typ, hon tog dem till en bajamaja, gav dem en burk och sa "gå in och do your business".

Fast de skulle nog även studera sina kreationer under några dagar, och läsa av färg, form och konsistens i ett diagram.

Herregud
  • Denebola
    The Kittycats skrev 2011-04-07 22:19:28 följande:
    Jo... jag fastnar också i sådan program till och från.... och antagligen av samma anledning.
    Supersize vs Superskinny tycker jag är intressant eftersom det visar sådana ytterligheter i båda "ändar".

Ni som har koll på tillsatser och annat, vad säger ni om detta?
    www.familjeliv.se/Forum-3-22/m56026496.html
    Jo, det finns väl knappt något annat "hälsoprogram" som riktar in sig på smala?
  • Denebola

Dagens fråga i LCHF-tråden: Hur förvarar man bajs på bästa sätt? (började fundera på hur lång hållbarhet bajs har, sen kom jag på att bäst före-datumet eventuellt möjligtvis redan lär ha passerat för bra länge sedan...)

• Denebola

Telefonen tappade visst bort radbrytningarna... De kanske var en hint om att jag ska sova i stället för att kolla fl liggandes i sängen...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**